لپ‌تاپ

مشخصات لپ‌تاپ «سرفیس لپ‌تاپ گو ۲» مایکروسافت فاش شد

لپ‌تاپ جدید مایکروسافت مجهز به پردازنده جدید نسل یازدهمی (i۵-۱۱۳۵G۷) عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های کامپکت سرفیس لپ‌تاپ گو (ٍSurface Laptop Go) خود است. محصولی که احتمالا سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ نام خواهد داشت و اخیرا اطلاعات منتسب به آن، توسط یک وب‌سایت کره‌ای فاش شده است.

بر اساس این گزارش، لپ‌تاپ جدید مایکروسافت مجهز به پردازنده جدید نسل یازدهمی (i۵-۱۱۳۵G۷) عرضه خواهد شد که قرار است جای پردازنده قدیمی‌تر نسل دهمی‌ را که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، بگیرد.  

از دیگر مشخصات ذکرشده برای این محصول می‌توان به مجهز بودن به ویندوز ۱۱ و همچنین وبکم ارتقایافته HD برای برقراری ارتباط‌های تصویری اشاره کرد. حتی این منبع خبری، زمان ثبت سفارش این لپ‌تاپ را نیز اعلام و آن را دوم ژوئن عنوان کرد.  

با این حال، بخش زیادی از مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ با مدل قبلی این خانواده، یکسان خواهد بود. گفته می‌شود که سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ مجهز به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با نسبت ابعاد ۳:۲، حسگر اثر انگشت در دکمه پاور و درگاه‌هایی همچون USB-A‏، USB-C‏، ورودی هدفون و درگاه شارژ عرضه خواهد شد.  

مشخصات لپ‌تاپ جدید «سرفیس لپ‌تاپ گو ۲» مایکروسافت فاش شد

این وب‌سایت خرده‌فروشی کره‌ای همچنین مدعی شد که سرفیس لپ‌تاپ گو۲ از حداکثر حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات نسخه پایه این لپ‌تاپ منتشر نشده است.  

اگر خاطرتان باشد نسخه پایه سرفیس لپ‌تاپ گو با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگاباتی عرضه شد و این احتمال وجود دارد که در مدل امسال، شاهد استفاده از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در مدل پایه باشیم.  

در بخش دیگری از اطلاعات این منبع کره‌ای آمده که سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۳.۵ ساعت روشن بماند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا