استارتاپایران

استفاده بیش از ۲۴هزار کسب‌وکار اینستاگرامی از سرویس‌های پادرو

گزارش سالانه پادرو در جشن دومین سال فعالیت این استارتاپ رونمایی شد.

به گفته مدیرعامل پادرو٬ این استارتاپ پس از دو سال فعالیت توانسته بیش از ۲۴ هزار کسب‌وکار اینستاگرامی را جذب سرویس‌ خود کند. پادرو در حال حاضر دو محصول «پادروپین» و «پادروشاپ» را به کاربران عرضه می‌کند.

پشوتن پورپزشک در جریان مراسم انتشار گزارش سالیانه این شرکت که با جشن دو سالگی این شرکت همراه شده بود٬ به ارائه داستان شکل گیری ایده پادرو و مسیر پیشرفت این شرکت تا امروز پرداخت. به گفته مدیرعامل پادرو٬ ایده اولیه این شرکت در سال ۹۷ شکل گرفت و با جذب سرمایه از فناپ در سال ۹۹ چرخ‌های این شرکت رسما به حرکت در آمد. به گفته پورپزشک این شرکت در سال ۱۴۰۰ هم یک جذب سرمایه ۳۰۰ ملیارد تومانی از فناپ داشت.

سهم ۱ میلیارد دلاری ایران از تجارت اجتماعی

پورپزشک همچنین در ارائه خود در این رویداد اظهار داشت که بر اساس آمارهای این مجموعه٬ بیش از ۷۵۰ هزار کسب و کار اینستاگرامی در ایران وجود داردند که از این مقدار ۴۰۰ هزار کسب و کار غیرفعال و ۳۵۰ هزار کسب و کار در حال حاضر فعال هستند.

استفاده بیش از ۲۴هزار کسب‌وکار اینستاگرامی از سرویس‌های پادرو

مدیرعامل پادرو همچنین آمار جالبی از حجم بازار تجارت اجتماعی در دنیا ارائه کرد. به گفته پورپزشک در سال ۲۰۲۱ اندازه این بازار بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار بوده که از این میزان سهم ایران ۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. وی همچنین عنوان کرد که بازار اینستاگرام در ایران یک بازار پنجاه هزار میلیارد تومانی در سال است.

استفاده بیش از ۲۴هزار کسب‌وکار اینستاگرامی از سرویس‌های پادرو

پادرو در سالی که گذشت

مدیرعامل پادرو با تاکید بر اینکه این استارتاپ پیشگام عرصه تجارت اجتماعی در کشور است عنوان کرد: «در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار کسب و کار اینستاگرامی را جذب سرویس‌هایمان کرده‌ایم که عدد بسیار بزرگی است اما این رقم همچنان از اهداف ما دور است.»

پورپزشک همچنین در خصوص آمار کلی بازدید کاربران از پادرو در سال گذشته اعلام کرد که بیش از ۱۵ میلیون بازدید از صفحات پادرو در سال گذشته انجام شده که از این میزان٬ ۳ میلیون بازدیدکننده یکتای جدید در سال گذشته از پادرو بازدید کرده‌اند. همچنین در سالی که گذشت بیش از ۳ میلیون دقیقه مطالعه مجله کسب‌وکار پادرو صورت گرفته است.

استفاده بیش از ۲۴هزار کسب‌وکار اینستاگرامی از سرویس‌های پادرو

مدیرعامل پادرو در ادامه ارائه خود آمارهای جالبی از سرویس‌های این شرکت ارائه کرد. به گفته او یک فروشنده با استفاده از پادروشاپ در ۱۴ روز بیش از ۱.۱ میلیارد تومان را طریق پادروشاپ فروش داشته است. بیش از ۱۵هزار اتصال اینستاگرام به سرویس پادروشاپ٬ بیش از ۹۵۰۰ ویترین پادروشاپی و نرخ تبدیل ۷ درصدی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل از دیگر آمارهای جالب سرویس پادروشاپ بود.

استفاده بیش از ۲۴هزار کسب‌وکار اینستاگرامی از سرویس‌های پادرو

مدیرعامل پادرو همچنین در پاسخ به سوال آی‌تی‌ایران مبنی بر کفایت جذب سرمایه این شرکت از فناپ برای رسیدن به اهداف و همچنین نیاز این شرکت به جذب سرمایه‌های جدید برای دستیابی به اهداف جدید عنوان کرد که جذب سرمایه‌های انجام شده برای تحقق بیزنس پلن این شرکت کافی بوده و فعلا برنامه‌ای برای جذب سرمایه جدید وجود ندارد.

پورپزشک همچنین درباره برنامه‌های آینده این شرکت هم عنوان کرد که به زودی یک محصول جدید و هیجان‌انگیز به سبد محصولات پادرو اضافه خواهد شد. او همچنین تاکید کرد که پادرو هیچ تصمیم و عقیده‌ای برای تاسیس یک شبکه اجتماعی جدید ندارد.

پورپزشک مدیرعامل پادرو: هیچ تصمیمی برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی خودمان نداریم.

 

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا