تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

با لوگو و فونت جدید اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام اخیرا تغییراتی را در شکل ظاهری و ویژگی‌های بصری پلتفرم خود اعمال کرده که ‌می‌تواند تجربه جدیدی از کار با این شبکه اجتماعی را برای کاربر به ارمغان آورد. 

لوگوی اینستاگرام درخشان‌تر و روشن‌تر خواهد شد و علاوه بر معرفی یک تایپ‌فیس جدید، طراحی چیدمان بازاریابی محتوا نیز دستخوش تغییراتی شده به طوری که به صورت تمام صفحه نمایش داده خواهد شد تا تمرکز روی محتوا معطوف شود. 

اینستاگرام اعلام کرد که این تغییرات به منظور ایجاد تجربیات فراگیر و عمیق برای کاربران لحاظ ‌می‌شود. به گفته این شرکت، تایپ‌فیس جدید، Instagram Sans نام دارد که با الهام از لوگوی اینستاگرام طراحی شده و در آن از اشکال مربعی و دایره‌ای استفاده شده است.  

این تایپ‌فیس جدید ترکیبی از سبک‌های گروتسک و ژئومتریک است و علاوه بر زبان انگلیسی، برای سایر زبان‌ها از جمله ژاپنی، عربی، تایلندی نیز قابل استفاده و در دسترس است. از جمله فونت‌های جدید اضافه شده ‌می‌توان به Instagram Sans Regular، Bold، Light، Medium، Condensed و Condensed Bold اشاره کرد. 

اینستاگرام ‌می‌گوید که این فونت، روش جدیدی برای کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان برای بیان خود در مکان‌هایی مانند استوری و ریلز است. این شرکت اعلام کرد: هنگام طراحی این تایپ‎فیس، هدف ما ای بود که Instagram Sans را در سطح جهان در دسترس عموم کاربران قرار دهیم. ما با کارشناسان زبان در سراسر جهان همکاری داشتیم تا حروف تایپی را با خط‌های جهانی از جمله عربی، تایلندی و ژاپنی تطبیق دهیم/  

در خصوص لوگوی جدید نیز اینستاگرام ‌می‌گوید که در طراحی جدید، لوگوی این پلتفرم پرجنب‌وجوش‌تر است تا احساس درخشانی و سرزندگی را به آن بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا