اسنپایرانتپسی

تاکسی‌های اینترنتی ملزم به بازگرداندن وجوه اضافه دریافتی از کاربران

طبق اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان٬ تاکسی‌های اینترنتی که طی یک بازه زمانی نرخ کرایه را برای کاربران افزایش داده بودند٬ ملزم به بازپرداخت وجه اضافی به کاربران شده‌اد. این سازمان اعلام کرد مبالغ دریافتی اضافی از کاربران در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت به صورت کد تخفیف یا افزایش کیف پول الکترونیکی به کاربران بازپرداخت خواهد شد.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از شرکت های فعال در این زمینه که سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت های مورد عمل را به میزان حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.

پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان تمام شرکت‌های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان پس داده شود.

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت امسال  را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کند.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا