لپ‌تاپ

از کجا لپ‌تاپ قسطی بخریم؟

در زمان خرید انواع کالاهای دیجیتال ممکن است به دلیل قیمت قابل توجه آن‌ها با کمبود بودجه روبه‌رو شوید. در چنین شرایطی می‌توانید به سراغ خرید اقساطی بروید. بنابراین اگر به دنبال خرید کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی و… هستید، می‌توانید از وام خرید کالا استفاده کنید تا لوازم مورد نیازتان را به صورت اقساطی بخرید. به‌عنوان مثال هزینه انواع مدل‌های لپ‌تاپ را می‌توانید به روش قسطی پرداخت کند. در ادامه این مطلب به شما از روش‌های خرید اقساطی خواهیم گفت.

بهترین روش برای خرید اقساطی لپ‌تاپ

اگر قصد خرید لپ‌تاپ دارید، اما قیمت مدل مورد نظرتان بیشتر از بودجه شماست، باید روش‌های خرید اقساطی را امتحان کنید. در چنین شرایطی می‌توانید از وام‌های بانکی استفاده کنید. البته معمولاً برای دریافت این وام‌ها باید یک ضامن معتبر با نامه کسر از حقوق معرفی کنید و یک برگه چک هم به‌عنوان ضمانت دوم ارائه دهید. در بیشتر مواقع معرفی ضامن، یکی از مراحل پرچالش و زمان‌بر درخواست وام از بانک است. بنابراین اگر برای خرید عجله دارید و در عین حال فرصت پیدا کردن ضامن را هم ندارید، این روش چندان کاربردی نیست.

یکی دیگر از این روش‌ها، خرید از فروشگاه‌های لوازم دیجیتالی در سطح شهر است. بعضی از این فروشگاه‌ها با دریافت چک و پیش‌پرداخت، مابقی هزینه لپ‌تاپ را به صورت اقساطی از مشتری دریافت می‌کنند. البته فراموش نکنید که حق انتخاب شما محدود به موجودی همان فروشگاه خواهد شد. ما پیشنهاد بهتر با تنوع کالایی بیشتری برایتان داریم؛ اگر وارد صفحه خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت در سامانه لندو شوید، می‌توانید بدون ضامن، چک و پیش‌پرداخت تا سقف 20 میلیون تومان از این سامانه وام خرید کالا دریافت کنید. این وام با همکاری بانک آینده ارائه می‌شود و امکان خرید اعتباری آنلاین از صدها فروشگاه معتبر طرف قرارداد با لندو را برای شما فراهم می‌کند.

از کجا لپ‌تاپ قسطی بخریم؟

شرایط و مزایای دریافت وام آنلاین خرید کالا

معمولاً وام خرید کالا از بانک به صورت کارت‌های اعتباری ارائه می‌شود و وام‌گیرنده باید با کمک این کارت از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک به صورت حضوری خرید کند. در حالی‌که وام خرید کالا از سامانه‌های مالی، به صورت کد اعتباری داده می‌شود تا با کمک آن بتوانید به صورت اینترنتی خرید کنید. به‌عنوان مثال برای خرید آنلاین لپ‌تاپ، با وارد کردن کد اعتباری می‌توانید هزینه آن را با کمک اعتبارتان پرداخت کنید. فروشگاه‌های طرف قرارداد سامانه‌های مالی تنوع بیشتری نسبت به فروشگاه‌های بانک دارند. با کمک وام خرید کالا از این سامانه‌ها می‌توانید علاوه بر لوازم خانگی، انواع کالاهای دیجیتالی را هم تهیه کنید. به‌عنوان مثال اگر وارد صفحه گوشی قسطی در سامانه لندو شوید، می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند پرطرفدار را با کمک این وام تهیه کنید. سقف این کمک‌هزینه 20 میلیون تومان است و بدون چک و ضامن می‌توانید آن را دریافت کنید. صدها فروشگاه طرف قرارداد لندو دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند و برای خرید انواع کالا محدودیتی نخواهید داشت. وام لندو با همکاری بانک آینده بدون ارائه چک و ضامن داده می‌شود و برای دریافت آن ارائه سفته به‌عنوان ضمانت کافیست.

چه لپ‌تاپ‌هایی را به صورت قسطی بخریم؟

انتخاب نوع لپ‌تاپ به میزان بودجه و نوع استفاده شما از این دستگاه بستگی دارد. در حال حاضر در بین انواع لپ‌تاپ‌های باکیفیت و در عین حال خوش‌قیمت بازار، دو برند ایسوس و لنوو  بیشترین سهم را دارند. در واقع در بازه قیمتی 7 میلیون تا 30 میلیون تومان می‌توانید لپ‌تاپی معقول و باکیفیت پیدا کنید. اگر رشته کاری شما  در حوزه گرافیک یا معماری قرار می‌گیرد، باید هزینه بیشتری برای لپ‌تاپ بپردازید، اما تا سقف 20 میلیون تومان می‌توانید روی کمک لندو حساب کنید.

بدون چک وام بگیرید!

همان‌طور که گفتیم، معرفی ضامن و ارائه چک از دردسرهای دریافت وام‌های بانکی است و فرآیند دریافت وام را طولانی خواهد کرد. اگر در میان اطرافیانتان نتوانید کسی را به‌عنوان ضامن معرفی کنید یا خودتان صاحب دسته‌چک نباشید و برای گرفتن چک از دیگران دچار مشکل باشید، زمان دریافت وام شما بسیار طولانی خواهد شد. در هنگام خرید کالا، سرعت دریافت وام اهمیت بسیاری دارد. بنابراین بهتر است به سراغ یک وام راحت بروید تا بدون ضامن و چک، خرید اقساطی انجام دهید. اگر وارد صفحه وام بدون پیش پرداخت با سفته در سامانه لندو شوید، می‌توانید به راحتی تا سقف 20 میلیون تومان اعتبار خرید کالا دریافت کنید. این وام با همکاری بانک آینده داده می‌شود و از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به خرید خدمات به صورت قسطی اشاره کرد. در واقع می‌توانید علاوه بر خرید کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، جواهرات، پوشاک و… ، هزینه تمامی خدمات آموزشی، بیمه، خرید بلیت، رزرو هتل و… را هم با کمک این وام 20 میلیونی بپردازید. البته به شرط آن‌که مجموعه‌های ارائه‌دهنده این خدمات با لندو همکاری داشته باشند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا