تکنولوژیگوناگون

ایموجی «چهره با اشک شوق» پرکاربردترین ایموجی در جهان انتخاب شد

ایموجی‌ها این روزها به یکی از کاربردی‌ترین اجزای ارتباطات دیجیتال در دنیای مدرن تبدیل شده‌اند و به کاربران اجازه می‌دهند تا احساسات خود را در فضای رسانه و دیجیتال به مخاطبان خود منتقل کنند.

تقریبا از دهه ۲۰۱۰ میلادی بود که شرکت‌های گوگل و اپل، پشتیبانی از ایموجی‌ها را به پلتفرم‌های اندروید و آی او اس اضافه کردند و این آغازی بود بر محبوبیت و استفاده بیش از پیش کاربران از این ابزار کاربردی برای بیان احساسات و نظرات کاربران.

در همین رابطه، اخیرا شرکت Crossword-Solver بررسی را روی میزان استفاده کاربران از ایموجی‌ها در سراسر جهان صورت داده که نتایج نشان می‌دهد ایموجی «چهره با اشک شوق» بیشترین استفاده را داشته است.

طبق نتایج این بررسی، این ایموجی در بین ۷۵ کشور جهان، به عنوان ایموجی پرطرفدار انتخاب شد و رتبه نخست را از آن خود کرد.

ایموجی «چهره با اشک شوق» پرکاربردترین ایموجی در جهان انتخاب شد

جایگاه دوم این رده‌بندی را ایموجی «قلب قرمز» از آن خود کرد که به گفته این شرکت، ایموجی قلب قرمز با اختلافی ۱۹ درصدی نسبت به چهره به اشک شوق، در جایگاه دوم جای گرفت. همچنین طبق این گزارش، در کشورهایی که این دو ایموجی به عنوان ایموجی‌های پراستفاده معرفی نشدند، ایموجی مربوط به پرچم آن کشورها، رده نخست را از آن خود کرده است.

در آمریکا نیز چهره با اشک شوق به عنوان پرکاربردترین ایموجی معرفی شد. در تصویر زیر مشاهده می‌شود که در ایالت‌های مختلف آمریکا، کاربران بیشتر از چه ایموجی‌هایی استفاده کردند.

ایموجی «چهره با اشک شوق» پرکاربردترین ایموجی در جهان انتخاب شد

بر اساس این گزارش، با توجه به حرکت روزافزون جهان به سمت دیجیتالی شدن و ارتباط بیشتر افراد از طریق این رسانه‌ها، میزان استفاده از ایموجی‌ها نیز در سال‌های پیش رو افزایش خواهد یافت.

اخیرا واتس‌اپ که تحت مالکیت شرکت متا (فیسبوک سابق) قرار دارد، ایموجی‌های واکنشی را به پلتفرم خود اضافه کرده که این اجازه را به کاربر می‌دهد تا بدون نیاز به فرستادن پیامی‌جداگانه برای ارسال یک ایموجی، از این قابلیت برای بیان احساسات خود نسبت به یک پیام استفاده کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا