تکنولوژیگجتگوگل

پیکسل بادز پرو گوگل رنمایی شد؛ ورود رقیب جدید ایرپادز پرو به بازار

گوگل در جریان رویداد شب گذشته خود که از محصولات متنوعی رونمایی کرد٬ از ایرباد وایرلس جدید خود تحت عنوان پیکسل بادز پرو با قیمت ۱۹۹ دلار نیز پرده برداشت. این محصول با ویژگی‌هایی که دارد مستقیما برای پاسخ به ایرپادز پرو اپل و رقابت با آن طراحی و ساخته شده است.

از جمله ویژگی‌های پیکسل بادز پرو می‌توان به نویز کنسلینگ٬ اتصال چند دستگاه بلوتوث به صورت هم‌زمان و استاندارد آی پی ایکس ۴ مقاومت رد برابر نفوذ آب نام برد. این هدفون در کنار گوشی پیکسل 6A که شب گذشته معرفی شد از اوایل مرداد ماه قابل سفارش و خریداری خواهند بود.

طراحی هدفون و کیس شارژر پیکسل بادز را می‌توان از لحاظ ظاهری نسخه ارتقا یافته ایرباد  ۲۰۲۰ این شرکت دانست. پیکسل بادز پرو در رنگ های مشکی٬ آبی٬ سبز و قرمز عرضه خواهند شد. 

همجنین در مقایسه با نسخه قبلی روی قسمت بیرونی بدنه ایر ایرباد میکروفون‌های بیشتری دیده می‌شود و از طرفی پیکسل بادز پرو جوری طراحی شده که در مقایسه با نسخه قبلی مقدار بیشتری در مجرای گوش کاربر فرو می‌رود.

گوگل عنوان می‌کند که این ایرباد به سنسورهایی مجهز شده که می‌تواند فشار درون مجرای گوش کاربر را اندازه گیری کند و هدفون با توجه به آن به گوش کاربر فشار کمتری وارد کنند. گوگل همجنین می‌گوید الگوریتم نرم‌افزاری طراحی شده برای پیکسل بادز پرو به گونه‌ای است که می‌تواند با گوش کاربر سازکاری لازم را داشته باشد و از این طریق حداکثر میزان نویز کنسلینگ را به کاربر ارائه دهد.

اما جدا از این قابلیت‌ها٬ یکی از ویژگی‌های امیدوارکننده پیکسل بادز پرو٬ پشتیبانی از اتصال همزمان دو دستگاه  است که در گذشته بیشتر در هدفون‌های شرکت جبرا دیده بودیم. این ویژگی نیز می‌تواند برای کابرانی که عادت به استفاده همزمان گوشی و لپتاپ یا گوشی و تبلت دارند خبر خوبی باشد. 

طبق آنچه که گوگل تخمین زده٬پیکسل بادز از قدرت باتری چشم‌گیری نیز برخوردار است. این شرکت مدعی شده که به یک بار شارژ پیکسل بادز در حالت نویز کنسلینگ می‌توانید ۷ ساعت متوالی به موسیقی گوش دهید و این رقم زمانی که قابلیت نویز کنسلینک غیرفعال باشد به ۱۱ ساعت می‌رسد.

نکته جالب اینکه گوگل هنوز تکنولوژی و سرویسی برای رقابت با Spatil Audio اپل ندارد اما شرکت عنوان کرده که تا ۱ سال آینده سرویس مشابه آن را رونمایی خواهد کرد.

پیکسل بادز پرو اپل از اوایل مرداد ماه امسال با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا