تکنولوژی

آینه فیتنس Fiture با قیمت ۱۴۹۵ دلار معرفی شد

زمانی که شرکت میرر (Mirror) از آینه تناسب اندام یا همان فیتنس خود در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد، توانست به لطف طراحی منحصربه‌فرد و خاص این محصول، نگاه علاقه‌مندان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند.
استقبال از این آینه هوشمند باعث شد تا چند شرکت دیگر نیز به این حوزه ورود کنند که از جمله آنها می‌توان به Nordic Track و Echelon اشاره کرد. حالا اخیرا عضوی جدید به این بازار اضافه شده و شرکت Firure نیز آینه فیتنس خود را معرفی کرد.
محصولی که ۱۴۹۵ دلار قیمت خورده و یک آینه تعاملی با قابلیت اتصال به انواع گجت‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند اطلاعات مختلفی همچون ارائه فیدبک‌های لحظه‌ای، ژست‌های حرکتی، کنترل با صدا و ایجاد برنامه‌های تمرینی اختصاصی را نمایش و ارائه دهد.
آینه شرکت Fiture از پنل ۴۳ اینچی بهره می‌برد و ضخامت بدنه آن نیز برابر با ۱.۳ اینچ عنوان شده است که آن را در شمار آینه‌های فیتنس تقریبا باریک قرار می‌دهد. اسپیکرهای این آینه در قسمت کناری بدنه تعبیه شده و دکمه‌های کنترلی نیز برای کار با قابلیت مختلف آینه روی محصول مشاهده می‌شود.
همانند محصول شرکت Mirror‏، این آینه به یک نمایشگر مخفی مجهز شده که یادآور نمایشگرهای واقعیت افزوده است. تفاوت بارز این محصول با نمونه Mirror در این است که سنسورهای حرکتی Fiture در نیمه پایینی آینه تعبیه شده است.
بر اساس اطلاعات منتشرشده، این آینه فیتنس از قابلیت تاچ یا همان لمسی بودن برخوردار نیست که البته طبق گفته مگی لو، مدیرعامل Fiture، این تصمیم به دلیل جلوگیری از بر جای ماندن اثر انگشت روی آینه اتخاذ شده است.
مگی لو همچنین مدعی شد که سنسورهای حرکتی هوشمند این آینه می‌توانند بیش از ۱۰۰۰ حرکت مختلف را در حین اجرای ورزش‌های مختلف تشخیص دهند. همچنین از قابلیت شمارش تکرارها، سرعت، ست‌ها و زمان انجام حرکات نیز برخوردار است.
نحوه نمایش فیدبک در این آینه نیز بدین صورت است که علاوه بر ارائه روش‌هایی برای انجام درست حرکات، اطلاعاتی نیز در خصوص زمان‌بندی تمرینی نمایش داده می‌شود.
به گفته Fiture، این آینه با قیمت ۱۴۹۵ دلار و در پنج رنگ مشکی، آبی، خاکستری، طلایی و سبز عرضه خواهد شد.

منبع
theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا