بازیمایکروسافت

پای تبلیغات به محیط بازی‌های ایکس باکس باز می‌شود

به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال توسعه برنامه‌ای است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را در فضای بازی‌های رایگان کنسول ایکس باکس نمایش دهند.

وب‌سایت اینسایدر به نقل از منابع نزدیک به مایکروسافت مدعی شد که این شرکت در حال طراحی امکانی است که بر اساس آن، شرکت‌ها می‌توانند فضای تبلیغاتی داخل بازی‌ها را که به صورت بیلبوردهای مجازی ارائه می‌شود، برای نمایش محتوای مدنظر خود خریداری کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا این محتواهای تبلیغاتی به صورت ویدیویی و یا روی شخصیت‌های بازی‌ها نیز نمایش داده خواهد شد یا خیر؛ اما مایکروسافت احتمالا در حال ایجاد یک «بازار خصوصی» است تا تبلیغات را به برندهایی محدود کند تا هیچ تداخلی را در گیم‌پلی ایجاد نکند.

طبق آخرین گزارش‌ها، راه‌اندازی این روش جدید برای مایکروسافت چندان زمان‌بر نخواهد بود و احتمالا در تابستان پیش رو شاهد معرفی و عرضه این برنامه خواهیم بود.

با این حال، مایکروسافت هنوز چیزی را در تایید یا رد این گزارش عنوان نکرده است. سخنگوی این شرکت تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که مایکروسافت به طور مداوم در تلاش است تا تجربه بهتری را برای توسعه‌دهندگان و گیمرها رقم بزند. اما از ارائه جزییات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

به هر روی، این برنامه جدید مایکروسافت می‌تواند نگرانی‌هایی را برای گیمرها در خصوص ورود تبلیغات محصولات واقعی به این دنیای خیالی بازی‌ها به وجود آورد. اما تمرکز این برنامه روی بازی‌های رایگان می‌تواند نکته مهمی ‌باشد چرا که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا از بازی‌های رایگان خود درآمدزایی کنند. 

همچنین این برنامه می‌تواند سازندگان بازی‌ها را مجاب کند تا به جای ساخت بازی برای کنسول‌های پلی استیشن و یا سوییچ، محصولات خود را برای کنسول ایکس باکس تولید کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا