گوناگون

دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری با سپهر صنعت آداک

با عبور از خیابان و پاساژها با انواع و اقسام تابلوهای تبلیغاتی مواجه می‌شوید که شاید جذاب‌ترین نوع آنها مربوط به تابلو روان باشد. این در حالی است که تلویزیون‌های شهری نیز در میادین مختلف وجود دارند و بازاریابی را هدف گرفته‌اند. اما موضوع با اهمیتی که قصد داریم در خصوص این نوع تابلوها صحبت کنیم، به نحوه‌ی مدیریت آنها اختصاص دارد.

در واقع برای کنترل بهتر تابلو روان‌ یا همان تابلوهای پیام نمای شهری، نرم افزارهایی وجود دارد که با دانلود و نصب آنها به راحتی می‌توان کلمات و انیمیشن‌های روی تابلو روان و یا تلویزیون‌های شهری را تعویض کرد. اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری به چه صورت برایتان امکان‌پذیر خواهد بود که ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

تنوع برنامه های تابلو روان  و تلویزیون شهری

همانطور که گفتیم برنامه‌های مختلفی برای مدیریت بهتر تابلو‌ روان یا تلویزیون شهری وجود دارد که هر کدام کارآیی بخصوصی دارند که ما در ادامه سعی خواهیم کرد به معرفی بهترین آنها بپردازیم:

·       نرم افزار HDPlayer FullColor Controller

از طریق این برنامه می‌توانید به کانفیگ مین‌بردهای تابلو روان و تلویزیون شهری بپردازید. در واقع با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید بردهای HD-D10، HD A60X و مواردی از این دست را به راحتی راه‌اندازی کنید. ضمناً ویژگی‌هایی مانند سرعت العمل رندرگیری در این برنامه نیز به ورژن جدید نرم افزار HDPlayer FullColor Controller اضافه شده است که دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری را بیش از پیش با اهمیت‌تر کرده است. ناگفته نماند که از ویژگی‌های این نرم افزار نیز می‌توان به اتصال به انواع سنسور دما و رطوبت و پشتیبانی از انواع ویدیو اشاره کرد.

·       نرم افزار HD2020 v 1.3.0.2

اگر نیاز به کانفیگ کارت کنترلرهای تابلو روان باشد، بهترین برنامه‌ای که می‌توانید از آن استفاده کنید، این نرم افزار است. از خصوصیات این برنامه پشتیبانی از زبان فارسی و کاربر پسند بودن آن است. از جمله بردهای فعال در این برنامه نیز می‌توان به U64، HD-U6A و مواردی از این دست اشاره کرد.

·       نرم افزار HD 2016

برای اینکه بتوان متن انواع تابلو روان را تعویض کرد، نیاز به برنامه‌های مختلف است که از جمله می‌توان به نرم افزار HD 2016 اشاره کرد. راحت کار کردن با این برنامه از جمله ویژگی‌های اساسی آن محسوب می‌شود که کاربران را به استفاده از آن ترغیب کرده است. گفتنی است که در حال حاضر دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده است چرا که استفاده از آن حیاتی به نظر می‌رسد.

دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری با سپهر صنعت آداک

·       نرم افزار HD Set v2.1.5.27

اگر نیاز به تنظیم ارسال همزمان در تابلو روان یا تلویزیون‌های شهری باشد، معمولاً از این برنامه بکارگیری می‌شود. این برنامه برای پردازنده‌های ویدیویی Vp410 و VP210 قابل استفاده خواهد بود. اگر در نحوه کارکرد این برنامه با مشکل روبرو شده‌اید، می‌توانید با افراد اهل مشورت بگیرید.

·       دانلود نرم افزار Power Led

شرکت TF از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تهیه برنامه‌های کنترل و مدیریت تابلو روان تخصص دارد. از ویژگی‌های این برنامه تخصصی می‌توان به پشتیبانی زبان فارسی، مدیریت سرعت پخش افکت‌ها، ایجاد اسکرین نامحدود و مواردی از این دست اشاره کرد. به طور کلی دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری power led از جمله ضروریاتی است که همه‌ی استفاده کنندگان تابلو روان ملزم به اجرای آن هستند.

برنامه‌های مکمل مدیریت تابلو روان و تلویزیون شهری

در کنار نرم افزارهایی که برای مدیریت تابلو روان وجود دارد، می‌توان از دیگر برنامه‌ها نیز استفاده کرد که از مهم‌ترین آنها موارد زیر هستند:

·       نرم افزار Swish Max 4 فول کرک

این برنامه در نحوه تولید متن متحرک بهمراه افکت‌های جذاب برای استفاده روی تابلو روان بکارگیری می‌شود. از جمله ویژگی‌های این برنامه که دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری را برای اکثر کسب و کارها ضروری کرده است، می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی و خروجی با کیفیت مخصوصاً با پسوند swf اشاره کرد. ضمناً از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به افزودن فایل صوتی و امکان قرار دادن فاکت روی متن و تصویر اشاره کرد.

·       برنامه AntsSoft Swf Text

اگر برای مدیریت بهتر تابلو روان به یک برنامه ساخت زمینه‌های متحرک نیاز باشد، نرم افزار AntsSoft Swf Text بهترین برنامه است. از ویژگی‌های منحصربفرد این نرم افزار می‌توان به داشتن افکت‌های مختلف برای بک‌گراند و متن اشاره کرد.

·       دانلود فایل کانفیگ بردها

از دیگر برنامه‌هایی که در زمان مدیریت تابلو روان نیاز است، در اختیار داشتن فایل کانفیگ بردهاست. به همین منظور دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری در این خصوص باید بوسیله‌ی مدیران کسب و کار در نظر گرفته شود. البته گفتنی است که در کنار معرفی برنامه‌های این مقاله، می‌توانید به دیگر نرم افزارهای مهم در این ارتباط دسترسی داشته باشید که برای این منظور نیاز است بند انتهایی این مقاله را مطالعه کنید.

ماژول تابلو روان و تلویزیون شهری

دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری از سایت سپهر صنعت آداک

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به نرم افزار تابلو روان داشتید، کافی است که از سایت‌های معتبر اقدام به دانلود آنها کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از سایت سپهر صنعت آداک استفاده کنید چرا که در این سایت به کلیه نرم افزار تلویزیون شهری و تابلو روان پرداخته شده و همه‌ی این برنامه‌ها با لینک مستقیم بصورت رایگان،  روی سرورهای پرسرعت و اختصاصی برای کاربران قرار داده شده است. ضمناً گفتنی است، اگر برای دانلود نرم افزار تابلو روان و تلویزیون شهری با مشکل روبرو شده‌اید، کافی است که مراتب را با استفاده از راه های ارتباطی مدیران و مشاوران شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک در میان بگذارید. جهت مشاوره و راهنمایی در مورد استفاده از انواع برد، به سایت این شرکت مراجعه فرمایید.

منبع،  وب سایت : ssa.co.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا