شبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک: دوج کوین روش مناسبی برای پرداخت در توییتر است

ایلان ماسک که اخیرا بزرگترین سهادار توییتر شده، قصد دارد تا دوج کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت در این شبکه اجتماعی معرفی کند.

ماسک همچنین از تصمیم خود برای کاهش قیمت در سرویس «توییتر آبی» خبر داد و اعلام کرد که هزینه اشتراک ماهانه این سرویس می‌بایست کمتر از ۲.۹۹ دلار در ماه باشد. وی افزود افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند می‌بایست علامت تایید هویت دریافت کنند.

مدیرعامل تسلا و عضو هیئت مدیره توییتر گفت که قیمت عضویت در سرویس توییتر آبی باید حدود ۲ دلار در ماه باشد و هیچ تبلیغاتی نیز نباید در این شبکه اجتماعی وجود داشته باشد. وی گفت: اگر توییتر برای بقای خود به پول تبلیغات وابسته باشد، قدرت شرکت‌ها برای اعمال نفوذ و دیکته کردن سیاست‌هایشان به شدت افزایش می‌یابد.

پس از خرید ۹.۲ میلیارد دلار از سهام توییتر توسط ایلان ماسک، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر او را به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت معرفی کرد. حال ماسک، پیشنهادات خود را برای ایجاد تغییراتی در این پلتفرم ارائه کرده است. این در حالی است که روز گذشته اعلام شد که ایلان ماسک از پیوستن به هیئت مدیره توییتر منصرف شده است.

توییتر در ژوئن ۲۰۲۱ سرویس اشتراکی توییتر آبی خود را راه‌اندازی کرد که از این طریق، کاربران می‌توانند به برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این پلتفرم دسترسی داشته باشند. این سرویس فعلا در کشورهای آمریکا، نیوزیلند، استرالیا و کانادا عرضه شده است.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا