اپل

آی او اس ۱۶ با تغییراتی محسوس در نمایش نوتیفیکیشن‌ها عرضه می‌شود

نسخه جدید آی او اس اپل مجهز به قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید قابل توجهی عرضه خواهد شد.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در تازه‌ترین شماره از نشریه Power On اعلام کرد که در آی او اس ۱۶، تغییراتی در نمایش اعلانات یا همان نوتیفیکیشن‌ها و همچنین قابلیت‌های جدید مرتبط با ردیابی سلامتی اعمال خواهد شد.

اما برای آن دسته از افرادی که امیدوارند شاهد تغییراتی اساسی در طراحی این نسخه از آی او اس باشند، باید گفت که احتمالا این گزینه روی میز نیست. گورمن می‌گوید: من انتظار تغییراتی کلی را در رابط کاربری آی او اس ندارم اگرچه این پلتفرم از زمان عرضه آی او اس ۷ تاکنون، تغییر محسوسی را به خود ندیده است.

این کارشناس در خصوص سایر سیستم عامل‌های اپل نیز گفت واچ او اس ۶ احتمالا با بهبودهایی در عملکرد قابلیت‌ها و ویژگی‌های مربوط به ردیابی سلامتی همراه خواهد بود اما هنوز جزییات دقیقی در این خصوص منتشر نشده است.

همچنین اطلاعات اندکی در خصوص تغییرات و قابلیت‌های مک او اس در دست است. اپل با نسخه Big Sur این سیستم عامل، تغییراتی را در این پلتفرم اعمال کرد که از لحاظ ظاهری، شباهت نزدیکی به آی او اس پیدا کرده است.

همچنین در نسخه Monetary نیز اپل از قابلیت‌های جدیدی همچون یونیورسال کنترل و شیرپلی پرده برداشت که می‌تواند تجربه کاربری بهتری را برای دارندگان سیستم‌های مک به ارمغان آورد.

اپل به زودی و در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۲ خود اطلاعات تازه‌ای را از نسل جدید سیستم عامل محصولات خود اعم از آی او اس ۱۶، واچ او اس ۶ و همچنین مک او اس جدید منتشر خواهد کرد.

رویدادی که قرار است در تاریخ ششم ژوئن برگار شود و حتی برخی از منابع خبری، از احتمال رونمایی از محصولی سخت‌افزاری نیز در این مراسم خبر داده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا