گوگل

نمایش چراغ‌های راهنمایی در آپدیت جدید گوگل مپس

گوگل مپس به زودی با قابلیت‌های جدیدی به‌روزرسانی خواهد شد که می‌تواند اطلاعات و جزییات بیشتری از قبیل چراغ‌های راهنمایی، تخمین عوارض جاده‌ای و تابلوهای توقف را در اختیارکاربران قرار دهد.

به گفته گوگل، اطلاعات مربوط به عوارضی جاده‌ها از نهادهای محلی برای این نقشه ارسال می‌شود و افراد قبل از تصمیم به حرکت از مسیرهای مختلف، می‌توانند از میزان عوارضی پرداختی تا رسیدن به مقصد باخبر شوند.

البته اطلاعات عوارضی همه جاده‌ها در این نقشه ارائه نمی‌شود و این اطلاعات محدود به ۲۰۰۰ جاده‌ای است که پیشتر از سوی گوگل اعلام شده است. همچنین محاسبه میزان عوارضی‌ها نیز بر اساس روز و روش پرداخت خواهد بود.

کاربران نیز می‌توانند به گوگل مپس بگویند که از مسیرهای بدون عوارضی عبور کند. از دیگر تغییراتی که قرار است طی روزها و هفته‌های آینده برای گوگل مپس عرضه شود، می‌توان به نمایش چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای توقف در نسخه‌های اندروید، آی او اس، اندروید آتو و کارپلی اشاره کرد که می‌تواند در تخمین مدت زمانی که یک سفر به طول خواهد انجامید، مفید خواهد بود.

طراحی و نمای بیرونی ساختمان‌ها نیز به زودی به گوگل مپس اضافه می‌شود که می‌تواند در تشخیص بهتر مناطق مختلف به کاربران کمک کند. همچنین شکل جاده‌ها نیز به طور دقیق‌تری به نمایش درخواهد آمد.

گوگل هنوز اعلام نکرده که این تغییرات روی چه شهرها و کشورهایی اعمال خواهد شد. تجربه استفاده از این مسیریاب نیز با دریافت این آپدیت ارتقا خواهد یافت. به گفته گوگل، کاربران می‌توانند مسیریابی را از طریق اپل واچ و بدون نیاز به آیفون انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا