گوناگون

معرفی و دانلود فیلم های ترسناک جدید

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای پراستقبال میان مخاطبان است، موضوعات در ژانر ترسناک بسیار متفاوت اند و هر سازنده شگردی خاصی را برای ساخت یک فیلم دلهره آور بکار می برد.

فیلم های ترسناک در واقع طی یک ایده برداری پدید می آیند، از ابتدا کارگردان ها فیلم ها را بر اساس کتاب های رمان ترسناک از نویسندگان معروفی به نمایش در می آورند اما هر دهه ایده ها و سوژه های جدیدی برای ساخت این فیلم ها به ذهن ها می رسید. پیشرفت علم، تکنولوژی و حتی تکثیر بیماری های ویروسی در حدی بود که ساخت فیلم های زامبی دور از ذهن بنظر نمی رسید، در حقیقت یک ویروس پخش می شود و باعث می شود انسان ها خوی حیوانی بگیرند و به موجودی ترسناک که تمایل به خوردن انسان داشته باشند تبدیل گردند، یا موجودات فضایی که به زمین حمله ور می شوند و ظاهری ترسناک دارند! کمی واقعی تر به ماجرا نگاه کنیم، زلزله ها، سونامی ها همگی سوژه هایی برای ساخت این فیلم ها بودند، مثلا «سن آندریاس» فیلمی آمریکا با بازی راک که به زلزله ای ویرانگر و مهیب می پردازد نیز یک مورد دلهره آور تلقی می گردد. اگر شما نیز از علاقمندان به دانلود فیلم ترسناک هستید تا انتها با ما باشید.

فیلم های ترسناک جدید

  • دانلود فیلم ارباب

فیلم سینمایی ارباب، استاد یا مستر (Master) یک فیلم درام، ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ماریاما دیالو است که توسط سه کمپانی Amazon Studios و Animal Kingdom و Big Indie Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ماریاما دیالو نوشته اند و ستارگانی چون رجینا هال، زوئی رنی، تالیا رایدر، الا هانت، نوآ فیشر، آنا ون پاتن، آنجلا گرووی ایفای نقش می کنند؛ این اثر نخستین بار در تاریخ 21 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 18 مارس توسط سرویس ویدئویی Amazon Prime Video در آمریکا و سایر کشورها نیز همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم ارباب پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، فیلمنامه، داستان ترسناک و هیجانی، نحوه کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را تحسین کردند؛ فیلم ارباب پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی موفق شد برنده جایزه Palm Springs برای بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر برای بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نیز شود. دانلود فیلم ارباب با 4 کیفیت و پخش آنلاین در کاران مووی مقدور است.

  • دانلود فیلم تو مادر من نیستی

فیلم جدید تو مادر من نیستی (You Are Not My Mother) یک فیلم درام، ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور ایرلند به کارگردانی کیت دولان است که توسط سه کمپانی Bankside Films و Fantastic Films و Screen Ireland تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کیت دولان به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون هازل دوپه، پل رید، کارولین براکن، جید جردن، اینگرید کریگی، جردن جونز، میریام دویت، کیتی وایت در آن بازی می کنند.

دانلود فیلم تو مادر من نیستی
دانلود فیلم تو مادر من نیستی

این فیلم در تاریخ 21 سپتامبر 2021 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد سپس در 4 مارس سال 2022 در سینماهای کشور ایرلند اکران شد و در نهایت توسط Magnet Releasing در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم تو مادر من نیستی پس از پخش نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان ترسناک، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی آن را مورد ستایش قرار دادند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه Jury Prize برای بهترین فیلم شده و نامزد دریافت 9 جایزه دیگر نیز شود که از بین آن‌ ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی اشاره نمود.

  • دانلود فیلم استودیو 666

فیلم استودیوی ۶۶۶ (Studio 666) یک فیلم کمدی ترسناک فراطبیعی به کارگردانی بی‌جی مک‌ دانل با فیلمنامه‌ای از جف بوهلر و ربکا هیوز بر اساس داستانی از دیو گرول است؛ گرول در این فیلم در کنار تیلور هاوکینز، نیت مندل، پت اسمیر، کریس شیفلت و رامی جافی، هم گروه‌هایش از فو فایترز و ویتنی کامینگز، لسلی گروسمان، ویل فورته، جنا اورتگا و جف گارلین در این فیلم حضور می یابد؛ استودیو ۶۶۶ در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ توسط اوپن رود فیلمز در ایالات متحده اکران شد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد. در حالی که فو فایترز برای ضبط دهمین آلبوم خود در عمارت انسینو تلاش می‌کند، دیو گرول، رهبر گروه، مجبور می‌شود با نیروهای ماورا طبیعی داخل خانه مبارزه کند.

  • دانلود فیلم گناه خوار

دانلود فیلم گناه خوار
دانلود فیلم گناه خوار

فیلم جدید ترسناک گناه خوار (Sin Eater) ساخت 2022 آمریکا به کارگردانی کارملو چیمرا و نویسندگی کارملو چیمرا، نیکولاس چیمرا و رابرت اونیل است. از بازیگران این فیلم میتوان به؛ جسی نرود، دنی بونن، اسکاتی بونن، بیل مسلی، گرچن هو اشاره کرد؛ هنگامی که زنی در حال فرار از گذشته خود آسیب وحشتناکی را متحمل می شود، در شهری با رازی تاریک سرگردان می شود. با تشدید پدیده های عجیب و غریب و بدون اعتماد به کسی، او باید قبل از اینکه یک شیاطین واقعی روح او را بگیرد، با شیاطین درونی خود روبرو شود.

هم اینک میتوانید جهت دانلود فیلم جدید 2022 به سایت کاران مووی سری بزنید و از آرشیو 4 هزارتایی فیلم های ترسناک خارجی این رسانه لذت ببرید.

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا