تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیت نوشتن یک توییت توسط دو اکانت به توییتر اضافه می‌شود

توییتر این روزها در حال بررسی قابلیت جدیدی است که امکان نوشتن یک توییت توسط دو اکانت و یا کاربر را فراهم می‌کند.

قابلیتی که تحت عنوان Collaborations شناخته می‌شود و تنها زمانی این اجازه به کاربر دوم داده می‌شود تا در نوشتن توییت مشارکت داشته باشد که درخواست وی از سوی کاربر نخست تایید شود.

اولین نشانه‌ها از تلاش مهندسان توییتر برای توسعه این قابلیت توسط الساندرو پالوتزی، محقق حوزه وب، در دسامبر گذشته منتشر شد. وی با استخراج کدی از اپلیکیشن توییتر مدعی شد که توییتر در حال کار روی قابلیتی است که می‌تواند امکان نوشتن یک توییت واحد توسط دو شخص را فراهم کند.

در این روش، نام دو شخص نویسنده در بالای توییت ظاهر خواهد شد. پالوتزی اخیرا تصویری را از اضافه شدن دکمه Collaborations به پلتفرم توییتر منتشر کرد. ساعاتی پیش نیز این محقق، جزییات بیشتری را در این رابطه به اشتراک گذاشت.

بر اساس این افشاگری، افراد نمی‌توانند به زور شخصی را به نوشتن یک توییت مشترک وادار کنند؛ بدین معنی که ابتدا می‌بایست درخواست نوشتن توییت مشترک ارسال شود و پس از موافقت، این امکان برای شخص دوم فراهم خواهد شد.

پالوتزی عنوان کرد که فعلا هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه قابلیت مذکور تنها در اختیار گروه یا کاربران خاصی همانند Supper Follows قرار خواهد گرفت، مشاهده نکرده است.

گفته می‌شود که پس از انتشار این توییت‌ها مشترک، برای دنبال‌کنندگان هر دو اکانت قابل مشاهده خواهد بود. اضافه شدن چنین قابلیتی به توییتر می‌تواند در راستای تلاش‌های این شرکت برای تبدیل کردن این شبکه اجتماعی به پلتفرمی‌برای تولیدکنندگان محتوا باشد.

همانطور که اشاره شد این قابلیت فعلا در دست بررسی و آزمایش است و هنوز زمان دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است.

توییتر در حال بررسی قابلیت نوشتن یک توییت توسط دو اکانت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا