تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام در حال تست ویژگی حمایت از جنبش‌های اجتماعی

اینستاگرام این روزها در حال تست قابلیتی جدید است که امکان حمایت کاربران از جنبش‌های اجتماعی و کمپین‌ها را فراهم می‌کند.

بر اساس این قابلیت، کاربران پس از جست‌وجو و پیدا کردن هشتگی مرتبط با یک حرکت اجتماعی، می‌توانند از آن به روش‌های مختلف حمایت کنند. به گفته اینستاگرام، این حمایت به اشکال مختلف انجام خواهد شد.

گزینه نخست، Spread the Word است که با انتخاب آن، کاربر می‌تواند از طریق ارسال پیام‌های دایرکت، در گسترش این هشتگ نقش‌آفرینی کند. روش بعدی به شکل حمایت مالی خواهد بود که می‌تواند در قالب کمک مالی اقدام شود.

در حال حاضر، آزمایش این قابلیت با چند هشتگ معروف به نام‌های climatecrisis، BlackLivesMatter و womensright آغاز شده است. این شرکت مدعی شد که برای انتخاب این هشتگ‌ها با چند سازمان فعال در این حوزه مشورت کرده است.

اینستاگرام همچنین اعلام کرد که در آینده با دیگر نهادها نیز برای اضافه کردن هشتگ‌ها و حرکت‌های اجتماعی به منظور حمایت کاربران از آنها، همکاری خواهد کرد.

تست چنین قابلیتی چندان هم عجیب نیست و اضافه شدن آن به اینستاگرام نیز بسیار محتمل است چرا که با این کار، افراد بیشتری به استفاده از هشتگ‌ها و ارسال پیام‌های دایرکت ترغیب خواهد شد.

اینستاگرام با این قابلیت می‌تواند کاربران خود را بیش از پیش حفظ کند و از مهاجرت آنها به اپلیکیشن‌های رقیب همچون تیک‌تاک جلوگیری کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا