اپل

آیپد پرو جدید اپل پاییز امسال با پردازنده M2 عرضه ‌می‌شود

شنیده‌ها از تصمیم اپل برای عرضه آیپد پرو جدید مجهز به پردازنده M2 در یکی از ماه‌های سپتامبر یا نوامبر حکایت دارند.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین شماره از نشریه Power On، مدعی شد که اپل به دنبال یک به‌روزرسانی بزرگ برای نسل جدید آیپد پروهای خود است و قصد دارد تا علاوه بر مشخصات فنی ارتقایافته، پشتیبانی از قابلیت شارژ مگ‌سیف را نیز به این محصول اضافه کند.

به گفته این تحلیلگر، اپل در سال 2018 یک به‌روزرسانی قابل‌توجه را در آیپد پرو خود اعمال کرد و شاهد استفاده از کانکتور USB-C، نمایشگر لبه به لبه و همچنین طراحی جدید با گوشه‌های سخت‌تر بودیم.

نسل قبلی این محصول نیز در سال 2021 با پردازنده جدید M1 معرفی شد و برای امسال نیز احتمالا در ماه‌های سپتامبر یا نوامبر، عضو جدید این خانواده معرفی خواهد شد. محصولی که طبق ادعای گورمن، مجهز به پردازنده جدید M2 معرفی و عرضه خواهد شد.

این شرکت در جریان رویداد Peek Performance ماه مارس، از جدیدترین عضو آیپد ایر رونمایی کرد اما خبری از آیپد پرو نبود. سال گذشته نیز گورمن پیش‌بینی کرده بود که آیپد پرو مجهز به فناوری شارژ وایرلس و بدنه پشتی شیشه‌ای عرضه خواهد شد که گزارش اخیر وب‌سایت 9to5mac در این رابطه حاکی از آن است که احتمالا از بدنه پشتی شیشه‌ای در آیپد پرو استفاده نمی‌شود و بدنه آلومینیو‌می‌ جای آن را خواهد گرفت.

با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات فنی پردازنده M2 منتشر نشده و اپل نیز در رابطه سکوت کرده است. اما گورمن پیش‌بینی کرد که این پردازنده از سرعت بالاتری برخوردار و به طراحی هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود.

وی همچنین مدعی شد که از پردازنده جدید M2، علاوه بر آیپد پرو، در مک بوک پرو 13 اینچی، مک مینی و آی‌مک 24 اینچی جدید نیز استفاده خواهد شد که همگی قرار است در اواخر سال جاری میلادی معرفی شوند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا