تکنولوژیگوناگون

اسپاتیفای نیو کمپ؛ نام جدید استادیوم بارسلونا

این اولین بار است که نام استادیوم بارسلونا با نام اسپانسر باشگاه ترکیب می‌شود. 

محبوبیت باشگاه فوتبال بارسلونا در جهان بر کسی پوشیده نیست اما اوضاع مالی این باشگاه تعریف چندانی ندارد.

این مشکلات تا جایی پیش رفت که بارسلونا دیگر قادر به تامین حقوق و دستمزد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خود نبود و به ناچار با انتقال وی به پاری سن ژرمن موافقت کرد.

طبق آخرین اطلاعات، مجموع بدهی‌های بارسلونا از مرز یک میلیارد دلار هم عبور کرده و این باشگاه را به جذب اسپانسری جدید برای کاهش این بدهی‌ها سوق داده است؛  اسپاتیفای، اکنون اسپانسر جدید بارسلوناست.

بر اساس قراداد همکاری طولانی‌مدت میان این دو مجموعه که از ماه ژوئیه آغاز می‌شود، نام این پلتفرم استریم صوتی، جای Rakuten را در جلوی پیراهن تیم‌های مردان و زنان بارسلونا و همچنین نمونه‌های تولیدی برای فروش در بازار را خواهد گرفت. 

اسپاتیفای گفت که از طریق همکاری با بارسلونا این امکان را فراهم خواهد کرد تا از پیراهن نمادین این تیم برای تجلیل و قدردانی از هنرمندان سراسر جهان استفاده کند. همچنین نام استادیوم بارسلونا نیز به اسپاتیفای نیو کمپ تغییر خواهد یافت. 

این برای اولین بار است که بارسلونا تصمیم گرفته تا نام استادیوم خود را با نام اسپانسر باشگاه ترکیب کند. 

همچنین قرار است بعد از امضای این قرارداد، اسپاتیفای با کمک بارسلونا توجه هنرمندان بیشتری را در سراسر جهان به خود جلب کند و در ورزشگاه اسپاتیفای نیو کمپ، استیجی جهانی را در اختیار بازیکنان و هنرمندان قرار دهد. 

اسپاتیفای معتقد است که همکاری و شهرت جهانی بارسلونا به این شرکت کمک می‌کند تا پلتفرمی‌جدید را برای تعامل بهتر هنرمندان با جامعه طرفداران این باشگاه ایجاد کند. گفته می‌شود که جزییات بیشتر در این خصوص اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا