تکنولوژیگوناگون

رونمایی شیائومی‌از تلویزیون ۱۰۰ اینچی 4K

شیائومی‌به تازگی و در جریان یک رویداد سخت‌افزاری، از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود تحت عنوان ردمی‌مکس ۱۰۰ پرده برداشت.
محصولی که از نمایشگر ۱۰۰ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۴K بهره می‌برد و به قابلیت‌هایی همچون نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، وای فای ۶ و اسپیکر چهارگانه مجهز شده است. طبق گفته شیائومی، این محصول با قیمت تقریبی ۳۱۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

این شرکت چینی مدعی شد که ردمی‌مکس ۱۰۰ از نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصدی بهره می‌برد که این ویژگی به لطف برخورداری از فریم متالیک بسیار باریک میسر شده است همچنین این تلویزیون از پنل ۱۰ بیتی با فناووری HDR10+، حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیتی و پوشش ۹۴ درصدی DCI-P3 و فناوری IMAX برخورداری است.
همچنین ردمی‌مکس ۱۰۰ به فناوری‌های AMD فری‌سینک، دالبی ویژن پلاس، دالبی اتموس و سه درگاه HDMI مجهز شده و از اسپیکرهای ۱۵ واتی در آن استفاده شده است. نرم‌افزار این تلویزیون مبتنی ر پلتفرم MIUI شیائومی‌است.رونمایی شیائومی‌از یک تلویزیون 100 اینچی 4K

توان پردازشی این دستگاه از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای تامین می‌شود و در کنار آن، حافظه رم ۴ گیگابایتی و فضای داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز تعبیه شده است.

شیائومی‌در کنار این محصول، از یک لپ‌تاپ جدید به نام ردمی‌بوک پرو ۱۵ مدل ۲۰۲۲ نیز پردهبرداشت که از آن به عنوان رقیبی جدید برای مک بوک‌های جدید اپل یاد می‌کنند.

این دستگاه مجهز به ویندوز ۱۱، از پردازنده نسل دوازدهمیi۷ اینتل، کارت گرافیکی RTX ۲۰۵۰، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد. نرخ رفرش نمایشگر ردمی‌بوک پرو ۱۵ نیز برابر با ۹۰ هرتز و رزولوشن آن نیز برابر با ۳۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیسل عنوان شده است.

یک باتری ۷۲ وات ساعتی نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند. به گفته شیائومی، این محصول با قیمت پایه ۸۷۹ دلار و حداکثر ۱۱۷۸ دلار به دست خریداران خواهد رسید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا