موبایل

با گلکسی A73 5G سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ به تازگی از چند مدل گوشی جدید سری گلکسی A رونمایی کرد که پیشرفته‌ترین آنها گلکسی A73 5G نام دارد.

محصولی که به لطف مشخصاتی همچون دوربین 107 مگاپیکسلی، در شمار مدل‌های میان‌رده قدرتمند جای می‌گیرد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب و مقرون به‌صرفه برای طرفداران مدل‌های گلکسی A سامسونگ باشد.

به گفته سامسونگ، گلکسی A73 5G به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرازی مجهز شده که آن را یک سروگردن بالاتر از گلکسی A72 که از نرخ رفرش 90 هرتزی بهره می‌برد، قرار می‌دهد.

همانطور که اشاره شد، نقطه قوت این گوشی دوربین قدرتمند است به طوری که از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور 5 مگاپیکسلی عمق و ماکرو تشکیل شده است.

با گلکسی A73 5G سامسونگ آشنا شوید

توان پردازشی این دستگاه نیز از طریق پردازنده هست هسته‌ای اسنپدراگون 778G تامین می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را دریکی از مدل‌های مجهز به رم‌های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی خریداری کنند. همچنین می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو SD نیز فضای ذخیره سازی دستگاه را تا یک ترابایت ارتقا داد.

بدنه دستگاه نیز از استاندارد IP67 بهره می‌برد که از مقاومت آن در برابر آب و گردوغبار حکایت دارد. در قسمت جلویی و برای طرفداران عکس‌های سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.
یک باتری 5000 میلی آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های گوشی تزریق می‌کند. این باتری از فناوری شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته سامسونگ، گلکسی A73 5G از روز 22 آوریل وارد بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا