گوگل

زمان برگزاری نفرانس توسعه دهندگان گوگل اعلام شد

Google I/O روزهای ۱۱ و ۱۲ مه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

گوگل ساعتی پیش اعلام کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت موسوم به Google I/O روزهای ۱۱ و ۱۲ مه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

رویدادی که اگرچه به گفته گوگل،  به صورت مجازی برگزار می‌شود اما ظاهرا بخشی از آن به صورت زنده از مجموعه Shoreline Amphitheatre که در گذشته از علاقه‌مندان به این رویداد میزبانی می‌کرد، پخش خواهد شد. 

الکس گارسا کومرت، سخنگوی گوگل در این خصوص عنوان کرد: رویداد امسال در مقابل تعداد محدودی از مخاطبان پخش خواهد شد و تمامی‌افراد در سراسر جهان می‌توانند آن را به صورت زنده و به صورت مجازی تماشا کنند.

گفته می‌شود که این تعداد محدود از مخاطبان، عمدتا از کارمندان گوگل و برخی از شرکای این کمپانی بزرگ خواهند بود. ثبت نام برای حضور مجازی در این رویداد، رایگان است و خبری از فروش هیچ بلیتی نخواهد بود. بنابراین همه افراد می‌توانند در این کنفرانس مجازی حضور یابند.

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال

2020 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد و در سال ۲۰۲۱ نیز به صورت مجازی از علاقه‌مندان میزبانی کرد. این شرکت در مراسم سال گذشته، چند معرفی و رونمایی مهم داشت که از جمله آنها می‌توان به طراحی Material You برای اندروید ۱۲ اشاره کرد.  

همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای گوگل ورک‌اسپیس (Google Workspace) معرفی و اعلام شد که پلتفرم‌های Wear OS و Tizen سامسونگ به یک پلتفرم ادغام خواهند شد؛ پلتفرمی‌که با نام Wear OS ۳ نامگذاری شد.

هنوز جزییاتی از این رویداد در سال ۲۰۲۲ به بیرون درز نکرده و مشخص نیست که گوگل در سبد معرفی‌ها و رونمایی‌های خود چه چیزهایی را جا داده است؛ با این حال، گوگل قبلا پیش‌نمایشی از اندروید ۱۳ را منتشر کرد و به نظر می‌رسد که بخش عمده تمرکز این شرکت روی این سیستم عامل باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا