ارز دیجیتال

معرفی ۷ اپلیکیشن برتر خرید و فروش ارز دیجیتال

اپلیکیشن‌ها بخشی از ماجرای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و به دلیل راحتی در استفاده، طرفداران بسیاری دارند. در این گفتگوی کوتاه، ۷ مورد از بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم. اگر از اهالی بازار ارزهای دیجیتال هستید، این مقاله را دریابید.

Coinex

ترکیبی از امنیت بالا، رابط کاربری جذاب و کارمزد پایین در پلتفرم صرافی کوینکس و اپلیکیشن آن دور هم جمع شده‌اند. شما در این اپلیکیشن می‌توانید به طور مستقیم از طریق «ویزا کارت» و «مستر کارت» به حساب کاربری خود پول واریز کرده و مشغول معامله شوید.

Binance

چه در بازار ارزهای دیجیتال یک حرفه‌ای باشید و چه تازه فعالیت خود را آغاز کرده باشید حتما نام «صرافی بایننس» به گوشتان خورده است. بایننس یکی از معروف‌ترین و مورد اعتمادترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. این صرافی برای راحتی کار کاربرانش پلتفرم خود را در نسخه‌های مختلفی مانند: «اپلیکیشن اندروید و iOS»، «ویندوز» و «مک» ارائه کرده است. گذشته از این، نرخ انجام معاملات در اپلیکیشن این صرافی بسیار رقابتی و کم است. می‌توانید در اپلیکیشن بایننس کارهای زیرا به راحتی انجام دهید:

  • خرید ارز دیجیتال
  • فروش ارز دیجیتال
  • مشاهده تاریخچه معاملات
  • بررسی سفارش‌ها
  • و…

eToro

تقریبا ۱۵ سال از زمان آغاز به کار این صرافی ارز دیجیتال می‌گذرد. می‌توانیم این ماجرا را به حساب تجربه این صرافی در بالا نگه داشتن رضایت مشتریانش در نظر بگیریم. اپلیکیشن نسخه اندروید و iOS این صرافی آماده ارائه خدمت به سرمایه گذاران کوتاه مدت، بلند مدت و نوسان‌گیرها است. خدمات گسترده‌ای که این صرافی در اختیار کاربرانش می‌گذارد، انعطاف‌پذیری قابل توجهی را به آنها می‌دهد. این اپلیکیشن دو ویژگی طلایی دارد:

  • می‌توانید سرمایه خود را بدون خرید یا فروش ارزهای دیجیتال _ یعنی بدون اینکه هدفتان سرمایه گذاری باشد – در این اپلیکیشن سپرده گذاری کنید
  • کارمزد معاملات در این اپلیکیشن صفر است

Robinhood

«رابین هود» یکی دیگر از برترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال است. اپلیکیشن این پلتفرم برای هر دو نسخه اندروید و iOS آماده شده است. کارمزد پایین، یکی از ادعاهای این پلتفرم در نسخه اپلیکیشن آن است.

Gemini

امنیت بسیار بالا یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن «جمینی» است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری جذاب، ساده و دلنشینی است که هم کاربران حرفه‌ای و هم کاربران مبتدی از کار با آن لذت می‌برند. فرایند ثبت‌نام در این اپلیکیشن پیچیده است. این ماجرا به دلیل حفظ امنیت این پلتفرم ایجاد شده است. از این گذشته، تنوع جفت ارزهای قابل معامله در این پلتفرم اندک است و شما حق انتخاب زیادی در این زمینه ندارید.

Delta

اگر به دنبال یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌گردید می‌توانید روی دلتا حساب باز کنید. این اپلیکیشن با ابزارهای تحلیل حرفه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد حساب خود را از دیگر اپلیکیشن‌ها سوا کرده است. برخی از امکانات و نقطه ضعف‌های این مجموعه عبارتند از:

  • دسترسی داشتن به صرافی‌های مختلف
  • دسترسی آسان به کیف پول‌های دیجیتالی
  • نصب رایگان ولی ارائه خدمات به صورت پولی

CryptoTrader

نمایش لحظه‌ای چارت‌های قیمتی رمز ارزها، بزرگ‌ترین مزیتی است که می‌توانید در این اپلیکیشن از آن استفاده کنید. گذشته از این، می‌توانید از جدیدترین اخبار مربوط به بازار ارزهای دیجیتال با خبر شوید، بخش قابل توجهی از رمزارزها را معامله کنید و از خدمات صرافی‌های معتبری مثل بایننس استفاده کنید.

اصل ماجرا را فراموش نکنید!

شما می‌توانید با کمی کنجکاوی و چند بار کار کردن با این اپلیکیشن‌ها از چم و خمشان سر در بیاورید؛ اما مهم‌ترین موضوعی که باید یاد بگیرید تحلیل و معامله حرفه‌ای ارزهای دیجیتال است. تنها در این صورت است که می‌توانید از پتانسیل و امکاناتی که این اپلیکیشن‌ها در اختیارتان می‌گذارند به خوبی استفاده کنید. خوشبختانه، راه یادگیری این مهارت هموار است. در واقع، سه مسیر برای کسب مهارت در تحلیل و معامله‌گری ارزهای دیجیتال وجود دارند:

کسب تجربه از طریق آزمون و خطا

در این روش، شما مسیر پر از فراز و نشیبی را پیش رو دارید. چون نمی‌دانید در پیچ بعدی بازار ارزهای دیجیتال چه چیزی در انتظارتان ایستاده است. گذشته از این، به دلیل اطلاعات کمی که دارید احتمال از دست رفتن سرمایه‌تان بالا است. چون طعمه چرب و نرمی برای کارکشته‌های بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌روید!

پیروی کردن از رفتار معاملاتی افراد موفق بازار

در نگاه اول، این روش خیلی عاقلانه به شمار می‌رود. انگار که ما بدون نیاز به دانش معاملاتی و تحلیل، فقط با دنبال کردن رفتارهای افراد موفق در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانیم در دانش و تجربه معاملاتی آنها شریک شویم. غافل از آنکه حتی آنها هم دچار اشتباه می‌شوند. از این گذشته، رفتار معاملاتی هر فرد با توجه به شخصیت و میزان پذیرش ریسک در او شکل می‌گیرد. تقلید محض از این افراد درست مانند آن است که به هوای یاد گرفتن از شیوه قدم زدن دیگران، راه رفتن خودمان را هم از یاد ببریم!

شرکت در دوره‌های معتبر آموزشی

اگر به دنبال یک مسیر میانبر، کم دردسر و کم هزینه‌تر می‌گردید ما به شما شرکت کردن در دوره‌های آموزشی معتبر که توسط مجموعه‌های آموزشی حرفه‌ای مانند «خانه سرمایه» برگزار می‌شوند را پیشنهاد می‌دهیم. این دوره‌های آموزشی به دلیل پوشش دادن سرفصل‌های مورد نیاز شما برای تبدیل شدن به یک تحلیلگر و معامله‌گر حرفه‌ای کارتان را آسان‌تر می‌کنند و از شما در مقابل ضررهایی که شاید به دلیل نا آگاهی از شرایط بازار و دانش معاملاتی محافظت می‌کنند.

چه ویژگی‌هایی خانه سرمایه را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یادگیری بازار ارز دیجیتال تبدیل می‌کند؟

کلاسهای آموزشی خانه سرمایه
کلاسهای آموزشی خانه سرمایه

اجازه بدهید با هم چند مورد از این ویژگی‌ها را زیر ذره‌بین ببریم:

  • سابقه‌ای طولانی در زمینه آموزش بازارهای مالی
  • شرکت خانه سرمایه بیش از ۱۰ سال تجربه آموزش سرمایه گذاری در انواع بازارهای مالی را در کارنامه خود دارد.
  • فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای
  • این مجموعه دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه‌ای است. در نتیجه، می‌توانید روی کیفیت و کاربردی بودن دوره‌های مختلف این آموزشگاه – مثلا دوره آموزش ارز دیجیتال – حساب باز کنید.
  • آموزش‌های بروز
  • دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه، بروز و مطابق با آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال است. به این ترتیب، خیالتان راحت است که از قافله بازار جا نمی‌مانید.
  • آموزش بدون هیچ پیش نیاز

برای شرکت کردن در این دوره به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید. چون تمام موضوع‌ها از صفر آموزش داده می‌شوند. تنها کافی است به یادگیری تحلیل، معامله‌گری و کار به عنوان یک سرمایه گذار حرفه‌ای علاقه داشته باشید.

آموزش همه جانبه و تمرین محور

آموزش ارزهای دیجیتال در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی است. به این ترتیب که بعد از آموختن مفاهیمی مانند: «آشنایی با ارز دیجیتال یا کریپتو کارنسی»، «روش‌های مختلف کسب سود از ارزهای دیجیتال»، «آموزش کیف پول ارز دیجیتال»، «صرافی ارز دیجیتال»، «اصطلاحات تخصصی ارز دیجیتال»، «اصول تحلیل تکنیکال»، «نوسان‌گیری»، «پرایس اکشن»، «فاندامنتال ارز دیجیتال»، «اصول تحلیل فاندامنتال»، «متاورس»، «استراتژی‌های مختلف برای تبدیل، خرید، فروش، ورود، خروج و زمان‌بندی»، «هنجارهای حاکم بر بازار فیوچر» و موارد بسیاری از این دست، به صورت واقعی وارد معامله می‌شوید و خرید و فروش را زیر نظر استاد خود یاد می‌گیرید. در این صورت، اگر مشکل یا چالشی سر راهتان سبز شود می‌توانید آن را با راهنمایی‌های استادتان برطرف کنید.

اساتید کاربلد، حرفه‌ای و با تجربه

اساتید این دوره‌ها و کلاس آموزش ارز دیجیتال، فارغ‌التحصیلان دکتری اقتصاد از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی مانند دانشگاه‌های «میلان» و «تربیت مدرس» هستند که در دانشگاه‌های داخل کشور نیز در زمینه امور مالی تدریس می‌کنند. متخصصان بازارهای مالی این آموزشگاه نیز کارشناسان فارغ‌التحصیل از رشته‌های «مدیریت مالی» هستند. این اساتید و متخصصان نزدیک به ۱۰ سال تجربه سرمایه گذاری با مبالغ سنگین را در بازارهای مالی دارند. بنابراین شما می‌توانید علم، تجربه و مهارت را یکجا دریافت کنید و از کیفیت آموزش‌هایی که می‌بیند خاطر جمع باشید.

برگزاری دوره‌ها به صورت آنلاین و حضوری

دوره آموزش ارزهای دیجیتال به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. با شرکت کردن در دوره آنلاین دیگر فرقی نمی‌کند که کجا زندگی می‌کنید، چون می‌توانید با لپ‌تاپ یا موبایلتان و یک خط اینترنت، دانش مالی‌تان را دگرگون کنید. دوره‌های آنلاین به صورت وبینار هستند. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید آموزش‌هایتان را بارها و بارها تماشا کنید.

دریافت مدرک معتبر و بین‌المللی

بعد از تمام شدن دوره آموزش ارز دیجیتال می‌توانید مدرک معتبر هم دریافت کنید. شیوه دریافت این مدرک که سازمان جهانی کار هم آن را تایید کرده به این ترتیب است که شما از طرف خانه سرمایه به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوید. این سازمان نیز از شما دو آزمون تئوری و عملی می‌گیرد. سپس با کسب نمره قبولی می‌توانید مدرک بین‌المللی «تحلیل‌گر بازارهای مالی» را دریافت کنید. این مدرک نه تنها قابلیت ترجمه رسمی را دارد بلکه می‌تواند در مسیر ارتقای شغلی نیز به شما کمک کند. گذشته از این، اگر قصد ادامه تحصیل در زمینه مالی را داشته باشید می‌توانید با کمک این مدرک، بدون کنکور وارد دانشگاه شوید. این مدرک، معادل ۹۰۰ ساعت کار در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن، کارت مربیگری آموزش بازارهای مالی را هم دریافت کرده و به یک مربی واقعی تبدیل شوید.

یادتان باشد، فاصله شا با رویاهایتان به اندازه قدم‌هایی که هنوز آنها را برنداشته‌اید. بنابراین، ترس را در طاقچه ذهنتان جا بگذارید و به حرکت کردن ادامه دهید!

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا