بازی

نسخه موبایلی بازی Call of Duty: Warzone ساخته می‌شود

اکتیویژن بلیزارد ساخت نسخه موبایلی بازی محبوب Call of Duty: Warzone را تایید کرد.  

این شرکت با انتشار توییتی از تصمیم خود برای استخدام نیروهای جدید برای توسعه نسخه موبایلی این بازی خبر داد و قرار است این بازی، پس از  Call of Duty: Mobile که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، به عنوان دومین بازی کال آو دیوتی برای کاربران موبایل عرضه شود.  

در حال حاضر، طرفداران Warzone در حال اجرا و بازی فصل دوم این تایتل که در ماه گذشته عرضه شد، هستند. هنوز زمان دقیقی برای عرضه نسخه موبایل Call of Duty: Warzone اعلام نشده اما اخیرا تام هندرسون، از کارشناسان حوزه بازی مدعی شد که این بازی به تازگی به پلتفرم Playtest Cloud که پلتفرمی‌آزمایشی برای بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود، اضافه شده است.

البته این تنها بازی مورد نظر اکتیویژن بلیزارد برای گیمرهای موبایلی نیست و به زودی لذت اجرای بازی‌های بیشتری را روی گوشی‌های خود تجربه خواهند کرد. گفته می‌شود که نسخه موبایلی بازی Diablo Immortal نیز درحال گذراندن مراحل آزمایشی خود است و انتظار می‌رود که در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود.  

در واقع، تصاحب  اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت که احتمالا در سال مالی ۲۰۲۳ نهایی خواهد شد، می‌تواند دست این شرکت را در توسعه و عرضه بازی‌های موبایلی بیشتری باز بگذارد.

به‌کارگیری نیروهای جدید در بخش موبایل اکتیویژن در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت در وضعیت پرتلاطمی ‌به سر می‌برد. اخیرا چندین پرونده شکایت در خصوص آزارهای جنسی علیه این شرکت ثبت شده و تاکنون چندین نفر مرتبط با این موضوع اخراج شده‌‎اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا