تکنولوژی

بهترین اپلیکیشنهای نگهداری از حیوانات خانگی

برنامه‌هایی که نگهداری از حیوانات خانگی شما را کمی ساده‌تر می‌کند

بهترین اپلیکیشنهای نگهداری حیوانات خانگی کدامند؟ اگر صاحب یک حیوان خانگی باشید میدانید که برای نگهداری از آن‌ها باید کارهای مختلفی را انجام بدهید.

از تربیت حیوانات گرفته تا رسیدگی به وضعیت بهداشتی، خرید غذا و تشویقی همه مواردی هستند که صاحبان حیوانات روزانه با آن سروکار دارند.

با وجود انواع و اقسام تجربه‌ای که صاحبان حیوانات خانگی به مرور کسب می‌کنند موارد جدیدی هم هست که دانستن یا انجام آنها می‌تواند تجربه و البته رضایت بیشتری را برای دوطرف ایجاد کند.

خوشبختانه در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که کمک می‌کند تا ماموریت روزانه صاحبان سگ و گربه و دیگر حیوانات خانگی به نحو بهتری انجام شود.

در ادامه نگاهی داریم به بهترین اپلیکیشنهای نگهداری از حیوانات خانگی

اپلیکیشن های تمرین و آموزش حیوانات خانگی :

 

1- گود پاپ ( Good Pop)گود پاپ ( Good Pop) اپلیکیشن نگهداری از حیوان خانگی

وقتی در اپلیکیشن گود پاپ ثبت نام می‌کنید یک برنامه تمرینی – آموزشی برای حیوان خانگی شما طراحی می‌شود که شامل آموزش 30 دقیقه در هفته است.

این آموزش از طریق ارایه نکات مهم از طریق چت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارایه می‌شود. این برنامه برای صاحبان سگ ‌ها ایده‌ال است و می‌توان گفت یک برنامه تمرینی کامل است. با این توضیحات این اپلیکیشن در جمع بهترین اپلیکیشنهای نگهداری از حیوانات خانگی قرار می‌گیرد

قیمت:  29 دلار در ماه – هفت روز رایگان تست 

دانلود آی او اس – دانلود اندروید


2- پوپر (Puppr)

2- پوپر (Puppr)

برای آن دسته از صاحبان سگ که به دنبال یک برنامه آموزشی کمتر رسمی هستند Puppr یک اپلیکیشن ایده‌ال است.

این اپلیکیشن رایگان آموزش سگ شامل ویدیوهای آموزشی و بیش از 100 درس است و همچنین از طریق چت آنلاین می‌توان با آموزش‌دهنده‌ها در تماس بود. همچنین این اپلیکیشن دارای امکان ردیابی میزان پیشرفت آموزش به حیوان خانگی هم هست.

علاوه بر این آموزشهای ویدیویی توسط یک تمرین دهنده سرشناس سگ‌ به نام سارا کارسون و سگ‌هایش –  سوپر کالیز – ارایه می‌شود.

قیمت: رایگان

دانلود آی او اس – دانلود اندروید


3- آموزش گربه ( Cat Training)

3- آموزش گربه ( Cat Training) اپلیکیشن

این اپلیکیشن آموزش گربه دارای بسته‌های اطلاعاتی متعددی است که به شما کمک می‌کند رفتار گربه خانگی‌تان و نحوه آموزش او را بهتر انجام دهید.

آموزش برای دستشویی کردن در باکس و موضوعات مربوط به خراش دادن اجسام و لوازم هم در این اپلیکیشن رایگان قرار دارد که دانستن آن برای هر صاحب گربه‌ای آموزنده و کاربردی است.

قیمت : رایگان 

دانلود آی او اس – دانلود اندروید


اپلیکیشن‌های سلامت و مراقبت از حیوانات خانگی

4- کمک‌های اولیه حیوان خانگی

اپلیکیشن کمک‌های اولیه حیوان خانگی

این اپلیکیشن توسط صلیب سرخ آمریکا طراحی شده و همه آن چیزی که صاحبت یک حیوان خانگی باید در هنگام موقعیت‌های اضطراری با آن روبه رو شود را قدم به قدم توضیح داده است. از جمله مثلا وقتی حیوان خانگی مورد حمله یا حادثه‌ای قرار می‌گیرد یا زمانی که یک چیز سمی را میبلعد.

از جمله این اپلیکیشن به کاربر می‌آموزد چگونه در هنگام قطع تنفس حیوان خانگی CPR انجام دهد و همچنین علامت‌های هشداردهنده و اضطراری را به صاحب حیوان خانگی می‌آموزد.

قیمت : رایگان

آی او اساندروید


5- 11Pets

11Pets اپلیکیشن نگهداری حیوانات

این اپلیکیشن همه چیز درباره آنچه برای نگهداری از حیوانات خانگی مورد نیاز است را جمع آوری کرده است. با این اپلیکیشن می‌توانید به سابقه پزشکی ، برنامه واکسیناسیون حیوان خانگی و یا ملاقات با پزشک دسترسی پیدا کنید.

این اپلیکیشن همچنین قابلیت دسترسی از طریق چند دستگاه را دارد به این ترتیب می‌توانید اطلاعات حیوان خانگی خود را با دیگر اعضای خانواده هم به اشتراک بگذارید.

قیمت : رایگان

آی او اساندروید


6- Pawprint

6- Pawprint اپلیکیشن حیوانات

این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشنهای نگهداری حیوانات خانگی است  هم نیازهای شما برای یادآوری یا به خاطر سپردن موضوعاتی درباره سگ یا گربه خانگی شما را برطرف می‌کند از به خاطر سپردن زمان واکسن تا آزمایش‌های پزشکی و …

قیمت : رایگان

آی او اساندروید


7-Airvet

Airvet اپلیکیشن دامپزشکی حیوانات

اپلیکیشنهای زیادی در مورد دامپزشکی از راه دور وجود دارد اما از بین آنهاAirvet یکی از بهترین هاست. با پرداخت یک هزینه ۳۰ دلاری در ماه میتوانید عضو این اپلیکیشن شوید و در واقع یک سرویس مراقبت ۲۴ ساعته برای نیازهای پزشکی حیوانتان را در اختیار داشته باشید.

این ویژگیها این برنامه را به یکی از بهترین اپلیکیشنهای نگهداری حیوانات خانگی تبدیل کرده است.

قیمت : ۳۰ دلار در ماه

آی او اس  – اندروید


۸-Pet Monitor VIGI

-Pet Monitor VIGI اپلیکیشن مراقبت از حیوان از راه دور

این اپلیکیشن یک سرویس مانیتور حیوان خانگی از راه دور است که البته نیازی به سخت افزار جدید ندارد. با خرید آن می‌توانید روی همه وسایل خود نظارت دائمی روی فعالیتهای حیوان خود از راه دور داشته باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی کامپیوتر یا تبلت خود نصب کنید به علاوه دو راه صوتی و ویدیویی برای تماس با حیوان خانگی‌تان وجود دارد. البته اینکه حیوان خانگی به تماس‌های شما چطور واکنش نشان دهد دیگر با خود اوست!

با همین قابلیتها این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشنهای نگهداری حیوانات خانگی است.

قیمت : ۴.۹۹ دلار

آی او اساندروید


اپلیکیشن‌های مخصوص بازی حیوانات خانگی

۹-Cat Fishing 2

اپلیکیشن بازی گربه کت فیشینگ

نه بر خلاف اسمش که می‌تواند غلط انداز باشد این اپلیکیشن برای گربه‌گیری! نیست بلکه برای بازی گربه شما با ماهی‌های مجازی است. می‌توانید آن را روی تبلت یا گوشی خود دانلود کنید و با توجه به علاقه گربه‌ها به ماهی – ولو مجازی – می‌توانید انتظار داشته باشید که حیوان شما چقدر سرگرم شود.

این اپلیکیشن با این قابلیتها از محبوبترین و بهترین اپلیکیشنهای نگهداری از حیوانات خانگی است.

قیمت : رایگان

اندرویدآی او اس 


۱۰ -BarkHappy

شبکه اجتماعی سگ ها و صاحبان سگ

این اپلیکیشن شبکه اجتماعی سگ‌هاست. می‌توانید از طریق آن رستوران‌ها، هتل‌ها و … برای سگ خود بیابید با دیگر صاحبان سگ در نزدیکی خود ارتباط برقرار کنید و یا اگر یک سگی را پیدا کردید به سایر کاربران هشدار و اعلانی را ارسال کنید.

با این تعاریف این اپلیکیشن نیز در زمره بهترین اپلیکیشنهای نگهداری حیوانات خانگی قرار می‌گیرد.

قیمت : رایگان

اندروید آی او اس 

اینها مجموعه ای از اپلیکیشنهای نگهداری حیوانات خانگی بود اگر شما هم اپلیکیشن جذابی را می‌شناسید آن را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫708 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا