گوناگون

ارزان ترین قیمت پرواز از مبدا عراق با فلای تودی

در کنار شهرهای مذهبی عراق دو شهر بغداد و اربیل نیز جزو مقاصد پر رفت و آمد برای مسافران کشورهای مختلف و ایرانی‌ها محسوب می‌شود. پایتخت عراق یک شهر قدیمی و دارای جاذبه‌های مختلف تاریخی و فرهنگی غنی است. اربیل در کردستان عراق هم به دلایل مختلف از جمله تفریح، خرید و تجارت در میان مقاصد پرطرفدار این کشور قرار دارد. به هر دلیلی به عراق می‌روید، خرید ارزان قیمت پرواز از مبدا عراق را با فلای تودی تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به عراق

بسته به اینکه به کدام شهر عراق می‌روید، زمان سفر به این کشور می‌تواند متفاوت باشد. بهترین زمان سفر به عراق از نظر شرایط آب و هوایی در فصل‌های بهار و پاییز است، اما برای داشتن یک سفر ارزان به این کشور شرایط فرق دارد.

اگر مقصد شما شهرهای مذهبی عراق باشد، در مناسبت‌ها و مراسم مذهبی خاص، این شهرها بسیار شلوغ هستند و تقاضا برای خرید بلیط و رزرو هتل افزایش می‌یابد. برای خرید بلیط ارزان هواپیما به این شهرها را در اواسط هفته و یا روزهای غیرمناسبتی اقدام کنید.

در صورتی که مقصدتان پایتخت عراق است، در فصل تابستان بلیط ارزان هواپیما بغداد را به راحتی پیدا می‌کنید. حتی فرقی نمی‌کند می‌توانید بلیط برگشت پرواز بغداد تهران یا شهرهای در دسترس دیگر را با ارزانترین قیمت رزرو کنید.

در نهایت، اگر به اربیل عراق سفر می‌کنید، بهار و پاییز‌های سیزن این منطقه محسوب می‌شوند. بلیط هواپیما ماهان اربیل یکی از گزینه‌های محبوب است که هفته‌ای چند پرواز به این منطقه دارد.

رزرو ارزان بلیط اربیل عراق

اربیل در کردستان عراق یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی این منطقه به شمار می‌رود. از جاهای دیدنی اربیل می‌توان ارگ اربیل، بازار قیصری، موزه منسوجات کردی، پارک آبی، مناره مظفریه و… اشاره کرد. جالب است بدانید که بسیاری این شهر پرهیاهو را به لحاظ داشتن شب‌های زنده با دبی پایتخت امارات مقایسه می‌کنند! ایرانی‌های زیادی در طول سال برای خرید، تجارت و تفریح با خرید بلیط هواپیما اربیل به این شهر می‌روند. در حال حاضر تمام پروازهای ایران به مقصد فرودگاه بین المللی اربیل (EBL) انجام می‌شود.

قیمت بلیت هواپیما از تهران به اربیل بسته به زمان سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی متفاوت است. اما رزرو هتل و پرواز ارزان اربیل را می‌توانید در تابستان و زمستان که مسافران کمتری به این شهر می‌روند، انجام دهید. همچنین علاوه بر خرید بلیط هواپیما تهران اربیل می‌توانید از شهرهای تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز نیز به این منطقه سفر کنید.

در نهایت فرقی نمی‌کند که به دنبال بلیط رفت باشید یا در برگشت قصد رزرو پرواز اربیل تهران یا دیگر شهرهای ایران را داشته باشید، حتما یک منبع معتبر برای خرید بلیط پیدا کنید!

ارزانترین پروازها از عراق به شهرهای ایران

چه به عراق بروید یا در مسیر برگشت از شهرهای این کشور باشید، ارزانترین پروازهای عراق را در فلای تودی رزرو کنید. برای رزرو بلیط هواپیما وارد سایت فلای تودی شوید و به بخش پرواز خارجی بروید. اگر در مسیر برگشت از این کشور هستید و برای مثال قصد رزرو پرواز بغداد مشهد را دارید، اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافر را وارد کنید. کلاس پروازی به طور پیش فرض روی اکونومی قرار دارد، برای خرید ارزان بلیط هواپیما این گزینه را تغییر ندهید.

با کلیک روی گزینه جست و جوی پرواز، تمام بلیط‌های در دسترس به مقصد عراق در تاریخ موردنظر مسافر در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت بلیط به ترتیب از ارزانترین گزینه به گرانترین، در این سایت دسته‌بندی می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای سایت مانند تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و… بلیطی را رزرو کنید که دقیقا مطابق میل شماست. در حال حاضر ایرلاین‌های مختلفی مانند فلای دبی، ترکیش، قطر، اربیل آنادلوجت و ماهان ایر به این مقصد پرواز دارند.

برای خرید ارزانترین بلیط‌ها از مبدا عراق به ایران، می‌توانید از سرویس تقویم و نمودار قیمتی فلای تودی استفاده کنید. با استفاده از این دو ابزار، نه تنها کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط بلکه ارزانترین پروازها به مقصد شهرهای عراق را محدوده تاریخ انتخابی خود مشاهده خواهید کرد. با بررسی قیمت بلیط از طریق این ابزارها و کمی تغییر در روز و تاریخ مورد نظر خود بلیط هواپیما را ارزانترین قیمت خریداری کنید.

در نهایت فقط با یک کارت شتاب هزینه بلیط را بپردازید تا بلافاصله بلیط به ایمیل شما ارسال شود و لینک آن را نیز از طریق پیامک دریافتک کنید.

خرید انواع بلیط چارتری و لحظه آخری از مبدا عراق

در بازگشت از عراق به شهرهای ایران می‌توانید از میان انواع بلیط سیستمی، چارتری و حتی لحظه آخری در سایت فلای تودی رزرو خود را انجام دهید. مثلا برای رزرو بلیط چارتر بغداد تهران، پس از جست و جوی پرواز، گزینه چارتری را از فیلترهای سمت راست صفحه انتخاب کنید. تمام بلیط‌های چارتری با برچسب مشخص شده‌اند، تنها کاری که باید انجام یک مقایسه ساده بین قیمت بلیط چارتری و سیستمی و در نهایت رزرو آن است.

رزرو بلیط لحظه آخری به شهرهای مختلف عراق یا برعکس هم بسته به زمان سفر امکانپذیر می‌شود. فقط توجه داشته باشید که با رزرو بلیط‌های لحظه آخری عراق باید چمدان خود را از قبل بسته باشید و در هر زمانی آماده سفر شوید.

فلای تودی یک مرجع معتبر است که قیمت بلیط هواپیما در آن به صورت لحظه‌ای و آنلاین ارائه می‌شود و امکان خرید از معتبرترین ایرلاین‌ها را برای مسافران فراهم می‌کند. علاوه بر خرید بلیط از خدمات دیگر سایت مانند رزرو هتل، خرید بیمه مسافرتی، ویزا، ترانسفر فرودگاهی و… نیز بهره‌مند شوید. همچنین این سایت پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات کاربران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل است.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا