اپل

زمان بازگشت کارکنان اپل به محل کار اعلام شد

تیم کوک، مدیرعامل اپل در نامه‌ای به کارکنان این شرکت ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) را زمان بازگشت به محل کار اعلام کرد.

در این نامه اعلام شده که کارکنان می‌بایست از ۱۱ آوریل، یک روز در هفته را در محل کار حاضر شوند. در هفته سوم از آغاز این طرح نیز روزهای حضور فیزیکی در محل کار به دو روز در هفته افزایش خواهد شد.

همچنین در متن نامه کوک آمده که از تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد)، کارمندان می‌بایست روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه را در محل کار حاضر شوند و در روزهای چهارشنبه و جمعه امکان دورکاری را خواهند داشت.

به گفته تیم کوک، ممکن است این زمان‌بندن با توجه شرایط محلی منطقه برای دفاتر این شرکت متغیر باشد. وی نوشت: می‌دانم که بسیاری از شما، منتظر بازگشت به محل کار بودید و این اقدام می‌تواند نشانه مثبتی باشد تا با همکارانی که نقش‌های مه‌می‌را ایفا می‌کنند، تعامل بهتری داشته باشیم. البته شاید برای برخی نیز این تصمیم نگران‌کننده باشد. اما از شما می‌خواهم بدانید که ما خود را به ارائه شرایطی منعطف و مورد نظر شما در آینده متعهد می‌دانیم.

تیم کوک همچنین در این نامه عنوان کرد که در طرح جدید، کارمندان می‌توانند در صورت تمایل، تا چهار هفته در سال را دورکاری کنند.

وی افزود که اجرای طرح هیبریدی که ترکیبی از شرایط حضوری و دورکاری خواهد بود، افراد می‌توانند تجربه‌هایی را که در حین کار کردن از منزل آموخته‌اند، با مزیت‌های غیرقابل جایگیزین حضور فیزیکی ترکیب کنند.

مدیرعامل اپل در ادامه عنوان کرد که در طی هفته‌های آینده، استفاده از ماسک در فروشگاه خرده‌فروشی این شرکت اختیاری خواهد بود. اپل تاکنون چندین بار و به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا، زمان بازگشت کارکانان به محل کار را به تعویق انداخته است که جدیدترین مورد آن یکم فوریه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا