هواوی

تبلت هواوی MatePad Paper با پشتیبانی از قلم M Pencil معرفی شد

هواوی ساعاتی پیش و در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ از یک تبلت مجهز به نمایشگر E-Ink تحت عنوان MatePad Paper پرده برداشت.

محصولی که از نمایشگر ۱۰.۳ اینچی با قابلیت ضد تابش نور بهره می‌برد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا حتی در موقعیت‌هایی با نور بسیار کم نیز بتواند محتوای روی نمایشگر را مشاهده کند. هواوی اعلام کرد که این محصول می‌تواند ۲۵۶ سایه خاکستری را برای نمایش متن و تصاویر و حتی ویدیو، بازتولید کند.

همچنین با نگاهی به تصاویر می‌توان گفت که MatePad Paper از حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریکی برخوردار است و طبق گفته شرکت سازنده، نسبت نمایشگر به بدنه آن به ۸۶.۳ درصد رسیده است.

اطلاعات منتشرشده از هواوی حاکی از آن است که این تبلت جدید از ۳۲ سطح نور پس زمینه پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با قلم هوشمند M Pencil هواوی نیز با این محصول کار کنند.

این یعنی، افراد می‌توانند کتاب‌های خود را حاشیه‌نویسی و یا ویرایش کنند که می‌تواند قابلیت کاربردی برای دوست‌داران کتاب و کتاب‌خوانی باشد. هواوی همچنین حساسیت صفحه نمایش را تا ۲۶ میلی‌ثانیه تغییر داده که اگرچه شاید نتواند تجربه‌ای شببه به کار با گوشی‌های گلکسی اس۲ اولترا را برای کاربران رقم زند، اما در میان محصولات هم‌تراز خود، گزینه‌ای مناسب برای یادداشت‌برداری دیجیتال محسوب می‌شود.

همچنین در راستای تلاش‌های اخیر هواوی برای اتصال هرچه بیشتر دستگاه‌های خود به یکدیگر، دارندگان MatePad Paper می‌توانند این کتاب‌خوان را به انواع لپ‌تاپ‌ها، پی‌سی‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌ها متصل کنند.

به گفته هواوی، این تبلت به لطف برخورداری از سیستم عامل اختصاصی این شرکت موسوم به‌هارمونی، قادر است همانند یک درایو USB عمل کند و کاربر می‌تواند یادداشت‌ها و پی‌دی‌اف‌های حاشیه‌نویسی شده را روی لپ‌تاپ خود درگ‌انددراپ (کشیدن و رها کردن) کند.

هواوی اعلام کرد که این محصول به همراه قلم هوشمند M Pencil با قیمت ۴۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫531 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا