اپل

اپل در حال کار روی دستگاهی با نمایشگر تاشوی ۲۰ اینچی

به نظر می‌رسد که اپل این روزها در حال کار روی دستگاهی مجهز به نمایشگر تاشوی ۲۰ اینچی است.

مارک گورمن‌‏، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین شماره از نشریه Power On‏، از این محصول تحت عنوان «آیپد یا مک بوک هیبریدی» یاد کرد و افزود که مهندسان اپل مشغول بررسی امکان استفاده از یک نمایشگر تاشو در محصول جدید خود هستند.

این پیش‌بینی با ادعای اخیر راس یانگ، مدیرعامل و تحلیلگر شرکت Display Supply Chain Consultants که هفته گذشته به برنامه‌های اپل برای توسعه و ساخت دستگاه با صفحه نمایش بزرگ و تاشو اشاره کرده بود، همخوانی دارد.

حال خبرنگار بلومبرگ، جزییات بیشتری را در این خصوص منتشر کرده و عمق بیشتری به آن بخشیده است. به ادعا گورمن، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دوگانه است که کیبورد فیزیکی و ترک‌پد در آن جایی ندارند.

شیوه کار و تایپ با این دستگاه کاملا لمسی خواهد بود و در خصوص زمان عرضه نیز باید گفت که طبق پیش‌بینی یانگ، این محصول احتمالا در سال ۲۰۲۶ یعنی همزمان با رونمایی از خودروی الکتریکی اپل وارد بازار خواهد شد.

پیش از این، شرکت لنوو دستگاهی مشابه به نام ThinkPad X۱ Fold را طراحی کرده که از نمایشگر ۱۳ اینچی بهره می‌برد و از وسط تا می‌شود و می‌توان آن را به یک لپ‌تاپ لمسی تبدیل کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که هنوز این تکنولوژی به طور کامل توسط لنوو توسعه نیافته است.

با توجه به زمان عرضه احتمالی محصول تاشوی ۲۰ اینچی اپل در سال ۲۰۲۶، این شرکت فرصت کافی برای کار روی این فناوری را خواهد داشت تا بتواند محصولی بی‌عیب و نقص را روانه بازار کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا