اپلچگونه

آموزش بستن اپلیکیشن‌ها در اپل‌ واچ

اپل در طی سال‌های اخیر سعی کرده تا در کنار توجه به طراحی و ظاهر ساعت‌های اپل واچ، اپلیکیشن‌های متعددی را نیز برای این محصول هوشمند ارائه و در اختیار کاربران قرار دهد.

اما علی‌رغم کاربردهای متنوع، اجرای اپلیکیشن‌های مختلف روی اپل واچ می‌تواند باعث خالی شدن سریع‌تر شارژ باتری شود و از این رو، یکی از بهترین راهکارها برای افزایش طول عمر باتری دستگاه، خارج شدن از اپلیکیشن‌هاست.

خوشبختانه، این فرآیند در اپل واچ همانند گوشی‌های آیفون، کار سختی نیست و با دنبال کردن چند دستورالعمل ساده، می‌توان از خالی شدن بی‌مورد شارژ باتری جلوگیری کرد.

نحوه خارج شدن از اپلیکشین‌ها در اپل واچ

  • دکمه کناری ساعت را فشار دهید تا مجموعه اپلیکیشن‌های فعال، ظاهر شوند

نحوه خارج شدن از اپلیکیشن‌ها در اپل واچ

  • اگر هیچ اپلیکیشنی باز نباشد، پیام Recently used apps appear here روی نمایشگر ساعت ظاهر می‌شود. اما اگر اپلیکیشن یا اپلیکیشن‌هایی در حال اجرا باشند، فهرستی از آنها ظاهر خواهد شد که از طریق اسکرول کردن به بالا و پایین یا چرخاندن دیجیتال کراون می‌توان همه آنها را مشاهده کرد

نحوه خارج شدن از اپلیکیشن‌ها در اپل واچ

 

  • برای خارج شدن از هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، می‌بایست روی آن برنامه، انگشت خود را به سمت چپ بکشید با این کار، پنجره‌ای با حرف X ظاهر می‌شود
  • با تپ کردن روی این پنجره قرمز، اپلیکیشن مربوطه متوقف خواهد شد

نحوه خارج شدن از اپلیکیشن‌ها در اپل واچ

عیب‌یابی اپلیکیشن‌هایی که به درستی عمل نمی‌کنند

اپل در صفحه پشتیبانی از محصولات خود، روش‌های متعددی را برای این منظور ارائه داده که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

۱. از طریق فشار دادن و نگه داشتن دکمه کناری ساعت، اپلیکیشن را فورس کلوز (خارج شدن اجباری) کنید.

۲. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه کناری، اپل واچ را ریستارت کنید. پس از نمایش پنجره پاپ‌آپ، گزینه Power Off را انتخاب کنید. پس از خاموش شدن، بار دیگر دکمه کناری را فشار داده و تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر نشده، انگشت خود را از روی دکمه برندارید. برای ریستارت کردن اجباری نیز می‌توانید دکمه‌های فیزیکی سمت راست دستگاه را همزمان فشار داده و برای مدت ۱۰ ثانیه، نگه دارید. پس از رویت لوگوی اپل، انگشت خود را از روی دکمه‌ها بردارید

۳. همیشه جدیدترین نسخه از پلتفرم واچ او اس را روی ساعت نصب کنید تا هرگونه مشکل و باگ احتمالی رفع شده باشند.

۴. حذف و نصب مجدد اپلیکیشن‌ها نیز می‌تواند به رفع مشکل کمک کند. برای این کار باید اپلیکیشن Watch روی آیفون را اجرا کرده و تب My Watch را لمس کنید. حال باید اپلیکیشنی را که قصد حذف آن را دارید از بخش Installed on Apple Watch انتخاب کنید. گزینه Show App on Apple Watch را غیرفعال کنید تا اپلیکیشن حذف شود. برای نصب مجدد نیز باید در قسمت Available Apps، روی Install تپ کنید.

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

  1. Позвольте себе быстрое и качественное оштукатуривание стен. Откройте для себя современные методы на нашем сайте mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru

  2. Ищете профессионалов для механизированной штукатурки стен в Москве? Обратитесь к нам на сайт mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru! Мы предлагаем услуги по машинной штукатурке стен любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

  3. Хотите получить идеально ровный пол без лишних затрат? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по стяжке пола м2 по доступной стоимости, а также устройству стяжки пола под ключ в Москве и области.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا