مایکروسافت

آپدیت ویندوز ۱۱ با پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید عرضه شد

 

پس از گذشت چند ماه از عرضه رسمی‌ ویندوز ۱۱، بالاخره مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید را برای کاربران این نسخه از ویندوز فراهم کرد.

طبق وعده این شرکت در ماه ژانویه، مایکروسافت به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ را به همراه پیش‌نمایش آمازون اپ استور برای کاربران آمریکایی عرضه کرده است.

در نسخه اولیه، تقریبا ۱۰۰۰ برنامه ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به کیندل و Audible به همراه اپلیکیشن‌های شخص ثالثی همچون Lords Mobile و Khan Academy Kids اشاره کرد.

در این آپدیت، علاوه بر پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید، تغییراتی نیز به منظور بهبود عملکرد ویندوز اعمال شده است. طبق آخرین اطلاعات منتشرشده، تسک‌بار ویندوز ۱۱ به کاربران اپلیکیشن تیمز اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن، تماس‌ها را به بی‌صدا کنند و یا پنجره‌ها را به اشتراک بگذارند.

همچنین تاریخ و زمان با به‌روزرسانی جدید در مانیتور دوم، نمایش داده خواهد شد و اطلاعات لحظه‌ای ویجت آب‌وهوا نیز در تسک‌بار قابل مشاهده خواهد بود. مایکروسافت همچنین مدیا پلیر را با تمرکز بر یک لایبرری موسیقی با ویژگی‌های کامل، به‌روزرسانی کرده است.

رابط کاربری نوت‌پد نیز با تغییراتی همراه شده به طوری که اکنون از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند و منوی آن ساده‌تر شده است. این آپدیت فعلا برای کاربران آمریکایی ویندوز 11 قابل دریافت خواهد بود و قرار است به زودی برای تمامی کاربران این پلتفرم در سراسر جهان عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا