تکنولوژی

بازگشت سرویس محبوب MoviePass از تابستان آینده

دو سال پس از پایان فعالیت سرویس اشتراک بلیت فیلم مووی‌پس (MoviePass)، اکنون آخرین شنیده‌ها از بازگشت دوباره این سرویس به چرخه صنعت سینما حکایت دارند.

استیسی اسپایکس، یکی از بنیان‌گذاران مووی‌پس ضمن اعلام تصمیم خود برای احیای این سرویس، عنوان کرد که MoviePass ۲.۰ از تابستان سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به گفته وی، نسخه جدیدی از اپلیکیشن مووی‌پس در دست ساخت است اما هنوز جزییاتی در خصوص قیمت‌ها اعلام نشده است.

با این حال، اسپایکس به این نکته اشاره کرد که در نسخه جدید این سرویس، روش قیمت‌گذاری تغییر خواهد کرد و بسته‌های چندگانه با ترکیب مختلفی از امکانات و قیمت‌های متنوع ارائه خواهد شد.

مووی‌پس در سال ۲۰۱۷ با اعلام طرح اشتراکی که به کاربران اجازه می‌داد از طریق پرداخت ماهانه ۹.۹۵ دلار، روزانه یک فیلم را تماشا کنند، سروصدای زیادی به پا کرد. میزان تقاضا برای این سرویس به حدی زیاد بود که این شرکت نتوانست به درخواست پاسخ دهد و نتوانست از لحاظ مالی، درخواست‌های کاربری را پشتیبانی کند.

قبل از ورشکستگی در سال ۲۰۲۰ نیز بخشی از فعالیت این شرکت روی فروش اطلاعات مشتریان خود به دیگر شرکت‌ها متمرکز بود. با این حال، طبق گفته اسپایکس، تعداد از کاربران قبلی این شرکت، بار دیگر به کار گرفته شدند تا بتوانند در راه‌اندازی مجدد مووی‌پس، با این شرکت همکاری کنند.

وی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود از اصحاب رسانه خواست تا به صورت آزمایشی و رایگان از این سرویس جدید استفاده و بازخوردهایشان را برای این شرکت ارسال کنند اسپایکس از آغاز همکاری با شرکت‌های Alamo Drafthouse و Angelika Cinemas نیز خبر داد اما هنوز با مجموعه‌های بزرگ‌تر همانند AMC و Regal هنوز در فهرست مووی‌پس اضافه نشدند.

ناگفته نماند که چندی پیش و در پی محبوبیت فراتر از تصور مووی‌پس، شرکت AMC نیز بسته‌های اشتراک فیلم خود را ایجاد کرد و در اختیار مشتریان خود قرار داد.

اسپایکس همچنین اعلام کرد که مووی‌پس جدید دارای قابلیت وب ۳ خواهد بود تا از این طریق، بتوان مشکلات ترافیکی موجود در نسخه قبل را برطرف کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا