ایراناینترنت

سامانه‌های رگولاتوری در «سلام» یکپارچه می‌شوند

را‌ه‌ندازی سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی (سلام) از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی

سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی «سلام»، با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به مجموعه سامانه‌های خدماتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی می‌شود. این سامانه قرار است به مانند یک پنجره واحد نظارتی، تمامی سامانه‌های پیشین رگولاتوری را در قالب یک سامانه یکپارچه‌سازی کند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هم اکنون سامانه‌های متعددی را در اختیار دارد که برای ارائه خدمت به کاربر نهایی طراحی شده و به شیوه‌های مختلفی در دسترس عموم قرار دارند. با  وجود این، با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به همه این سامانه‌ها، مجموع آنها در قالب سامانه سلام نیز قرار گرفته و یک گام دیگر در جهت سهولت دسترسی مردم به ابزارهای نظارتی و خدماتی سازمان برداشته شده است. این سامانه به‌زودی در پورتال رگولاتوری قرار می‌گیرد.

«سلام» یا سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی، همانند یک پنجره واحد نظارتی، خدمات جامعی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. هدف اصلی از طراحی سامانه سلام، افزایش دسترسی و نظارت مردم به خدمات باکیفیت ارتباطی است که بر اساس اطلاعات دریافتی، (ضمن رعایت حریم خصوصی کاربران) به پایداری بیشتر بازار این خدمات کمک می‌کند.

 

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا