گوناگون

بازی «نردبون» دیجی‌پی برای رسیدن به جوایز هیجان‌انگیز

در بازی جذاب «نردبون» کاربران این اپلیکیشن دیجی‌پی با انجام تراکنش‌های روزمره، جوایز هیجان‌انگیزی مثل گوشی‌های آیفون و سامسونگ، و اقامت رایگان در جزیره کیش دریافت می‌کنند

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت که ارائه‌دهنده یکی از اپلیکیشن‌های پرداخت در کشور است، برای قدردانی از کاربران پرشمار خود، بازی هیجان‌انگیزی به‌نام «نردبون» طراحی کرده و جوایز فراوانی هم برای آن در نظر گرفته است.

گوشی‌های آیفون و سامسونگ، ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ، هدفون‌های اپل و سامسونگ، اقامت رایگان در جزیره کیش و جوایز نقدی و غیرنقدی فراوان دیگر، تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های شرکت در «نردبون» است.

در واقع هر تراکنشی که با اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی انجام دهید، امتیازی روی «نردبون» نصیب‌تان خواهد کرد که جایگاه شما را روی پله‌های بازی «نردبون» بالاتر خواهد برد، برای نمونه:

  • کارت‌به‌کارت یا خرید بسته اینترنتی: ۳۰ امتیاز
  • خرید شارژ یا پرداخت قبض: ۲۵ امتیاز
  • پرداخت عوارض جاده‌ای: ۵۰ امتیاز
  • پرداخت به خیریه: ۱۰ امتیاز

ضمن آنکه با دعوت از دوستان و آشنایان خود به اپلیکیشن دیجی‌پی، هم می‌توانید آن‌ها را در بازی «نردبون» شرکت دهید و هم این‌که با اولین تراکنشی که آن‌ها با دیجی‌پی انجام ‌دهند، شما هم ۶۰ امتیاز دریافت ‌کنید.

«نردبون» دیجی‌پی، تابلویی از امتیازهای شما در اپلیکیشن دیجی‌پی به حساب می‌آید که می‌توانید طی مدت مسابقه، با افزودن امتیازها، از پله‌های آن یکی‌یکی بالا بروید و در پایان هم به تناسب پله‌ای که در آن قرار دارید، جایزه ویژه‌ای دریافت کنید.

علاقه‌مندان به شرکت در بازی «نردبون»، می‌توانند اپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. بعد هم تراکنش‌های روزمره خود، مثل کارت‌به‌کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت را با این اپلیکیشن انجام بدهند.

نکته قابل‌توجه اینکه در «نردبون» دیجی‌پی هیچ‌گونه قرعه‌کشی انجام نمی‌شود و تنها امتیازهای کسب‌شده ملاک دریافت جایزه‌اند. پس همین الان اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید، تراکنش‌های معمول خود را با آن انجام بدهید و برنده یکی از هزاران جایزه هیجان‌انگیز دیجی‌پی بشوید.

در «نردبون» دیجی‌پی، فقط با کسب ۶۰ امتیاز اول، می‌توانید برنده حداقل یکی از جوایز بازی شوید. به عبارت دیگر این بازی هیچ بازنده‌ای ندارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا