سامسونگ

استفاده از تور ماهیگری بازیافتی برای ساخت گلکسی اس۲۲

با آغاز ماه فوریه و نزدیک شدن به زمان رونمایی از مدل‌های گلکسی اس۲۲ سامسونگ، تب شایعات و اخبار پیرامون این گوشی‌ها بالا گرفته و روزی نیست که تصویر یا اطلاعاتی منتسب به این خانواده به بیرون درز نکند.

در همین رابطه اخیرا اعلام شده که این شرکت قصد دارد تا از «مواد اولیه جدیدی» برای ساخت مدل‌های گلکسی اس۲۲ استفاده کند و این ماده جدید چیزی نیست جز تورهای ماهیگیری دور ریخته‌شده در دریاها و اقیانوس‌ها.

سامسونگ می‌گوید که از مواد پلاستیکی رهاشده در اقیانوس‌ها برای ساخت محصولات خود استفاده خواهد کرد که اولین نمونه آن شامل مدل‌های جدید گلکسی خواهد بود و قرار است در جریان رویداد Unpacked این شرکت که نهم فوریه یعنی فردا برگزار خواهد شد، معرفی شود.

هنوز جزییات دقیقی از سوی سامسونگ در خصوص نوع مواد مورد استفاده و یا اینکه این ترکیب در کدام بخش از محصولات این شرکت استفاده خواهد شد، منتشر نشده است. این شرکت گزارشی از سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحدد که می‌گوید سالانه حدود ۶۴۰ هزار تن تور ماهیگیری در اقیانوس‌ها دور ریخته می‌شود، استناد کرد و افزود که این تورهای ارواح، تهدیدی برای حیات دریایی و صخره‌های مرجانی هستند.

سامسونگ با انتشار پستی عنوان کرد این تورهای ماهگیری دور ریخته‌شده برهم‌زننده تعامل محیط ما هستند و این کار با سرعت نگران‌کننده‌ای انجام می‌شود. جمع‌آوری و استفاده مجدد از این تورها، اولین گام‌های حیاتی برای تمیز نگه داشتن اقیانوس‌ها و همچنین حفظ سیاره و آینده جمعی ما محسوب می‌شود.

به هر روی، هنوز جزییاتی از این طرح منتشر نشده و قطعا طی رویداد ۱۱ فوریه سامسونگ و در کنار معرفی کهکشانی‌های جدید این شرکت، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا