گوناگون

جدیدترین مدل‌های تخت ‌تاشو دیواری در «تاشوسازان»

موضوع نداشتن فضای کافی در اتاق خواب یکی از مهمترین مشکلات اکثر مردم در شهرهای بزرگ و صنعتی می‌باشد. چراکه با گسترش زندگی شهرنشینی و افزایش تورم، اکثر افراد به خانه‌های کوچک و آپارتمانی نقلی روی آورده‌اند و دیگر خبری از آن خانه‌های قدیمی، ملکی و دلباز نیست. به همین علت در دهه‌های اخیر استقبال زیادی از تخت خواب تاشو شده است و توانسته جایگزین مناسبی برای سرویس خواب‌های معمولی و حجیم باشد.

تخت خواب تاشو مناسب چه فضاهایی می‌باشد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم تخت خواب کمجا که در میان مردم به تخت تاشو دیواری نیز معروف است، بیشتر در اتاق‌هایی کاربرد دارد که دارای فضای کوچکی هستند. بدین ترتیب در این محل‌ها یا امکان استفاده از سرویس خواب را ندارید و یا در صورت استفاده فضای اتاقتان به کلی گرفته می‌شود و رفت و آمد در آن بسیار دشوار خواهد شد.

حال با استفاده از مدل از تخت می‌توانید علاوه بر داشتن یک تخت خواب در اتاق خود، از فضای موجود نهایت استفاده را داشته باشید. بدین صورت در زمان‌هایی که به تخت خواب نیازی ندارید آن را جمع می‌نمایید. در سال‌های اخیر مشاهده شده که از این محصول به جز استفاده در اتاق خواب منزل در مکان‌هایی مانند هتل‌ها آپارتمان ها، مسافرخانه، محل کار و… بکارگرفته می‌شود.

نکات مهم در هنگام خرید

شما زمانی که قصد خرید هر نوع کالایی را داشته باشید، باید به یکسری نکات در خصوص آن توجه نمایید تا پولتان را به هدر نداده و محصولی با کیفیت خریداری نمایید. در خصوص تخت تاشو نیز همین قانون صدق می‌نماید. به عنوان مثال به چند مورد در زیر اشاره می‌نماییم:

  • یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید تخت کمجا، کلاف فلزی آن می‌باشد. وزن اصلی تخت بر روی کلاف فلزی قرار دارد پس باید جنس آلیاژ آن از کیفیت بسیار بالا بوده و جوش نقاط اتصال به درستی انجام شده باشد. این موضوع مخصوصا در تخت تاشو دونفره به دلیل تحمل وزن بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • مورد بعدی بعدی جنس جک گازی می‌باشد. این قطعه نیز هنگام باز و بسته شدن فشار تخت را متحمل می‌شود پس قطعا یک جک بی‌کیفیت عمر چندان زیادی برای شما نخواهد داشت.
  • جنس چوب نیز یکی دیگر از مواردیست که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. جنس چوب بدنه تخت بستگی به بودجه شما دارد. می‌توانید هر کدام از اجناس‌ام دی اف، لترون و یا هایگلاس را انتخاب نمایید اما مهم این است که اون ورق چوب از یک کارخانه و شرکت معتبر و با کیفیت بالا خریداری شود.
  • متریال‌های دیگر شامل دستگیره، لولا، ریل و… از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال‌های موجود در بازار باشد.
  • نکته بعدی که در خصوص خرید تخت خواب‌های کمجا باید به آن دقت داشته باشید انتخاب ابعاد متناسب با فضای محل مورد نظر شماست. هر کدام از مدل‌ها با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند.

تاشوسازان یکی از فروشگاه‌های تخصصی می‌باشد که از سال ۱۳۸۲ بصورت کاملا حرفه‌ای بر روی تولید انواع تخت تاشو پرداخته است. پیشنهاد می‌کنیم که حتما با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی tashosazan. ir از جدیدترین مدل‌های تخت کمجا تاشوسازان به همراه قیمت به روز آن‌ها بازدید نمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا