تجارت

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی و مزایای آن

محتوای این مطلب توسط تحریریه آی‌تی‌ایران تهیه نشده است و مسئولیت بررسی صحت و سقم گفته ها، به عهده مخاطب است.

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی چگونه انجام می شود؟ در این نوشتار قصد داریم، درباره‌ی یکی از پرطرفدارترین شرکت ها در دبی که این روزها امکان تاسیس آن برای ایرانیان نیز به وجود آماده است، صحبت کنیم تا بازرگانان و تاجران کشورمان بتوانند با دیدی گسترده تر اقدام به ثبت شرکت جنرال تریدینگ بکنند.

شرکت جنرال تریدینگ چیست؟

تاجران و بازرگانان ایرانی با استفاده از مجوز ثبت شرکت جنرال تریدینگ می توانند اقدامات مختلفی را انجام بدهند. از بین این اقدامات که اکثرشان در حوزه ی تجارت است می توان به صادرات کالا، واردات کالا، فعالیت در حوزه تولید لباس، تولید وسایل الکترونیکی و تولیدات ماشین آلات اشاره کرد. توجه داشته باشید که مجوز جنرال تریدینگ تنها راه گشایش برای اقدامات بیان شده است و تا دهه ی گذشته ایرانیان قابلیت دریافت این مجوز را نداشتند؛ اما طبق تغییراتی که در دهه اخیر انجام شده، کشور امارات بودجه ی زیادی برای افزایش تعداد  کار آفرینان در نظر گرفته است و به همین علت هم اکنون تجار و بازرگانان ایرانی هم می توانند این مجوز را دریافت بکنند. البته توجه داشته باشید که ممکن است مجوز ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی تنها برای مدتی برای ایرانیان فعال شده باشد، پس تا سیاست در این باره تغییری نکرده است، برای دریافت آن اقدام کنید!

مزایای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی:

اگر قصد ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی را دارید، بهتر است بدانید که با این اقدام می توانید علاوه بر انجام تجارت در دبی در حوزه تجارت بین المللی نیز فعال باشید، یعنی شما با دریافت مجوز ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی با یک تیر دو نشان زده‌اید!

شرکت جنرال تریدینگ هم مانند برخی از مواردی که در مقالات پیشین بیان کردیم، مالکیت صد در صدی‌ آن برای شخصی است که خواهان ثبت آن می‌باشد. اگر به دنبال راه‌ حلی برای دریافت فوری اقامت کشور امارات هستید، ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی بهترین راه حل برای شماست! با دریافت این مجوز شما حداکثر در 20 روز می توانید اقامت در کشور  امارات را دریافت کنید.

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که باید از طریق منطقه ی آزاد واردات انجام دهید و بخاطر هزینه ی گمرک در تصمیم خود تردید دارید، خوب است بدانید که مجوز ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی حلال این مشکل شما نیز می باشد! پس از دریافت این مجوز دیگر نیازی به پرداخت عوارض گمرکی برای واردات خود ندارید. در کشور امارات هیج شخص خارجی هنگامی که شما مجوز ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی را در دست دارید کنترلی بر کسب و کار شما ندارد.

ثبت شرکت جنرال تریدینگ دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ دبی

یکی دیگر از مزایای مهم ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی دریافت امتیاز نمایندگی است، در واقع سرمایه گذاری در کشوری مانند امارات که ثبات اقتصادی داشته باشد، مزایایی از این دست را به بار می آورد. یکی از مسائلی که در اکثر کشور ها برای ثبت شرکت نیاز است ارائه گزارش بازرسی سالانه به نهاد مربوطه می باشد؛ ولی جالب است بدانید که برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی نیازی به ارائه گزارش بازرسی سالانه نمی باشد و حتی  به انتخاب بازرس از میان اعضای شرکت خود نیز  نیاز ندارید.

در هر کشوری شما برای ایجاد حساب بانکی نیازمند به ویزا می باشید کشور امارات هم از این قاعده مستثنی نیست، با این تفاوت که شما اگر خواهان ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی باشید پیش از دریافت ویزای خود نیز می توانید حساب بانکی باز کنید.

شما پس از ثبت این شرکت بعد از گذشت مدت زمان کمی خود به خود ویزای سه ساله برای اقامت در کشور امارات نیز دریافت می کنید. بسیاری از تاجران و بازرگانانی که خواهان فعالیت تجاری در کشور امارات هستند، این پرسش در ذهنشان وجود دارد که با ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی چند در صد سود سالانه شرکت به صاحبان آن باز می گردد؟ در پاسخ باید گفت که: تمامی سود سالانه صاحبان شرکت متعلق به خودشان است و مهم ترین مستند در این زمینه: کنترل شرکت به دست صاحبان، نبود عوارض گمرکی و عدم نیاز به پرداخت مالیات است.

چه مدارکی برای ثبت شرکت در دبی نیاز داریم؟

اولین مدرک برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی، کپی پاسپورت هر کدام از کارکنان و سهام داران شرکت می باشد؛  علاوه بر این لازم است که توافق هر کدام از سهام داران مبنی بر موضوع فعالیت شرکت جنرال تریدینگ و همچنین توافقات دیگر در زمینه نحوه کار و امور مالی در توافق نامه ای ذکر شود و تمامی افراد این توافق نامه را امضا بکنند. گام بعدی در فرایند ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی مربوط به موافقت از جانب مقامات می باشد. شاید این پرسش مطرح شود که این موافقات از جانب چه مقام و یا وزارت خانه ای می باشد؟

در پاسخ باید گفت که: معادل فارسی و عینی در کشور ما برای این مقامات وجود ندارد؛ ولی اگر بخواهیم ترجمه تحت اللفظی ارائه بدهیم،  باید بگوییم که: بخشی از وزارت اقتصادی امارات و یا مسئول مربوطه‌ای در حوزه ی تجارت منطقه ی آزاد در امارات، این وظیفه ی مهم را برای تاجران و بازرگانان ایرانی انجام می دهند و بعد از گذراندن سه مرحله ای که بیان کردیم، تجار و بازرگانان باید اقدام به دریافت مجوز تجارت عمومی بکنند و انجام این امر بر دوش سرمایه گذاری است که خواهان ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی می باشد.

هزینه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی:

اگر می خواهید از هزینه‌ی  ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی آگاهی، پیدا کنید و یا حتی از هزینه ی ثبت سایر شرکت ها در امارات اطلاع پیدا کنید، به هیچ وجه جز به مستنداتی که در سایت های رسمی کشور امارات وجود دارد، به صحبت اشخاص دیگر اعتماد نکنید؛ چرا که قیمت ارز در کشور ما هموار تغییر می کند و سایت های رسمی کشور امارات بهترین منبع در این حوزه به شمار می آیند.

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

سخن پایانی در باب ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی:

یکی از شرکت هایی که مزایای خارق العاده ای برای تاجران و بازرگانان دارد، این شرکت می باشد در واقع مزایای آن به قدری زیاد است که هیچ تردیدی برای ثبت  شرکت جنرال تریدینگ نمی‌ماند؛ علاوه بر تمامی این موارد به دلیل اینکه این نوع از شرکت ها نو بنیان هستند، هر چه زودتر فعالیت خود را شروع کنید. رشد شما نیز سریع تر از رقبایتان خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا