ایرانتکنولوژی

رویداد «تحول دیجیتال در مارکت‌پلیس‌ها» برگزار شد

در رویداد «تحول دیجیتال در مارکت پلیس‌ها» همکاران سیستم که روز گذشته برگزار شد این شرکت هدف راه‌اندازی مارکت پلیس «بازار» را راهی برای پاسخ به تمام نیازهای مشتریان عنوان کرد. به گفته رییس هیت مدیره همکاران سیستم، راهکارهای این شرکت تا ۸۰ درصد نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و محصولات مارکت پلیس این شرکت می‌توان ۲۰ درصد نیاز باقی مانده را نیز فراهم کند.

فرید فولادی در ابتدای این رویداد با اشاره به تحول دیجیتال و سرعت بالای رشد تکنولوژی طی چند سال اخیر گفت: «تحول دیجیتال به معنی تحول کسب‌وکار از طریق تکنولوژی است و آنچه که دنیا به دنبال آن است استفاده صحیح از تکنولوژی‌ها و به‌کارگرفتن آن در زندگی است. امروزه همه سازمان‌ها فهمیده‌اند که باید خودشان را به عصر دیجیتال نزدیک کنند».

آمارها و چشم‌انداز مارکت‌پلیس همکاران سیستم

«غلامرضا نعمت‌الهی»، مدیر توسعه اکوسیستم بازار همکاران سیستم نیز با بیان اینکه مارکت پلیس همکاران سیستم به عنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان نرم‌افزار و مشتریان عمل می‌کند افزود: «نمی‌توان تمام نیازهای مشتریان را برآورده کرد چون تنوع در صنایع بالاست. مشتریان انتظار دارند یک محصول کاملا تخصصی به آنها ارائه شود و چنین چیزی از طریق یک مارکت پلیس امکان‌پذیر است.»

نعمت‌الهی در ادامه با بیان اینکه تحول دیجیتال منجر به پیاده‌سازی تکنولوژی دیجیتال روی تمامی فرآیندهای کسب‌وکارها می‌شود، گفت: «این امر باعث می‌شود فرآیندها سرعت بیشتری پیدا کرده و ارزش افزوده کسب‌وکارها افزایش یابد.»

به گفته مدیر توسعه اکوسیستم بازار همکاران سیستم، در جال حاضر ۶۰ محصول توسط ۱۲ تولید کننده در این مارکت پلیس قرار گرفته که البته ۱۳ تولید کننده دیگر نیز در حال آماده سازی محصولاتشان برای ارایه در این بازار هستند. همچنین تا کنون ۱۱۰ خرید توسط ۸۰ مشتری صورت گرفته که ۳۰ درصد این مشتریان از مشتریان بزرگ و استراتژیک همکاران سیستم محسوب می‌شوند.

رویداد «تحول دیجیتال در مارکت پلیس‌ها» برگزار شد

همکاران سیستم همچنین چشم‌انداز خود را برای این مارکت‌پلیس در سال ۱۴۰۱ عنوان و پیش‌بینی کرد تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ تولیدکننده٬ ۱۰۰ محصول و ۱۰۰ داستان موفقیت در این بازار قرار گرفته باشد.

رویداد «تحول دیجیتال در مارکت پلیس‌ها» برگزار شد

اکوسیستمی برای رشد شرکت‌ها

در بخش بعدی این رویداد نیز ‏پنل گفت‌وگوی تحول دیجیتال در مارکت پلیس همکاران سیستم با حضور شهرام شریف، فرید فولادی،علیرضا نصیری شریک توسعه همکاران سیستم و بختکی از شرکت صنایع غذایی شیوا برگزار شد.

۶۰ محصول توسط ۱۲ تولید کننده

فرید فولادی با اشاره به اهداف همکاران سیستم برای خلق این مارکت‌پلیس عنوان کرد: «همکاران سیستم همیشه علاقه‌مند بوده شبکه‌ای از شرکت‌ها را در کنار خود جمع کند و آنها را رشد دهد. به بیان بهتر همیشه می‌خواستیم به جای بزرگ کردن خود، یک اکوسیستم از این شرکت‌ها را ایجاد کنیم.»

فولادی در ادامه افزود که تمام تلاشمان را می‌کنیم نیاز مشتریان را کشف کرده و آنها را در اختیار شرکای توسعه‌مان قرار دهیم.

همچنین غلامرضا نعمت‌الهی در پاسخ به این سوال که سهم همکاران سیستم از درآمد توسعه دهندگان در این مارکت‌پلیس چقدر است گفت: «در فاز اول ۱۵ درصد از کل درآمد توسعه‌دهنده سهم همکاران سیستم است و چون رویکرد حمایتی داریم در پروژه‌ها و قراردادهای بعدی توسعه دهنده، سهم خود را کمتر می‌کنیم.»

علیرضا نصیری، شریک توسعه همکاران سیستم که در حال حاضر محصولاتی را در این مارکت‌پلیس عرضه کرده، در خصوص تجربه خود در این زمینه گفت: « سال ۹۸ با دو محصول استارت کار را زدیم. در حین بهبود کیفیت این دو محصول، مشتریان نیز پیشنهاداتی ارائه دادند و در آن زمینه نیز محصولاتی برای مشتریان ارائه کردیم‌. در حال حاضر ۱۷ محصول داریم و مشتریان بزرگی از محصولات ما استفاده می‌کنند‌.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا