اپل

آیفون SE 5G در فصل بهار معرفی ‌می‌شود

به نظر ‌می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تا در رویداد فصل بهار خود، عضو جدیدی را به خانواده آیفون SE خود اضافه کند.

مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین نشریه خبری خود مدعی شد که سومین نسل از مدل‌های آیفون SE اپل، بهار امسال و در جریان رویدادی مجازی معرفی خواهد شد. وی زمان برگزاری این کنفرانس را یکی از ماه‌های مارس یا آوریل پیش‌بینی کرد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این محصول منتشر شده، این گوشی احتمالا شباهت نزدیک به آیفون 8 خواهد داشت اما با این تفاوت که به قابلیت‌های جدیدی همچون فناوری 5G و پردازنده قوی‌تر –احتمالا A15 که در آیفون 13 به‌کار رفت- مجهز خواهد بود.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص سایر تغییرات اعمال‌شده در نسل سوم آیفون SE منتشر نشده است. اما با توجه به مصرف انرژی بیشتر توسط فناوری 5G، به احتمال زیاد در این گوشی از باتری بزرگ‌تری استفاده خواهد شد.

اگر مدل 2022 آیفون SE با این مشخصات معرفی شود، بعید به نظر ‌می‌رسد که بتواند نظر خریدارانی را که منتظر محصولی مدرن و با طراحی تقریبا تمام‌صفحه بودند، جلب کند. در واقع‏، کاربران در سال 2022 همچنان باید با آیفونی مجهز به نمایشگر نسبتا کوچک، حاشیه نمایشگر زیاد و حسگر اثرانگشت دکمه‌ای کار کنند.

همانطور که اشاره شد، مدل‌های این خانواده به محصولات مقرون به‌صرفه شهرت دارند و اپل توانسته در طی سال‌های اخیر، با در نظر گرفتن قیمتی مناسب برای این مدل‌ها‏، فروش قابل‌قبولی را تجربه کند.

نسخه قبلی یا همان دومین مدل از آیفون SE اکنون با قیمت 399 دلار عرضه ‌می‌شود و ‌می‌تواند برای آنهایی که به دنبال کار با گوشی‌های اپل هستند اما توان خرید مدل‌های گران‌قیمت را ندارند، گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

حال طبق اطلاعاتی که تاکنون از سومین نسخه از آیفون ‌ٍSE منتشر شده، این چنین بر‌می‌آید که اپل سعی دارد تا قیمت این محصول را از طریق اضافه نکردن برخی قابلیت‌ها و مشخصات مورد انتظار همچنان پایین نگه دارد تا شانس فروش بیشتری را این گوشی در بازار بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا