ارز دیجیتالتکنولوژی

PayPal Coin در راه است؛ رمزارز باثبات اختصاصی پی‌پل

پی‌پل (‍PayPal) این روزها به دنبال راه‌اندازی یک رمزارز باثبات یا همان استیبل کوین تحت عنوان PayPal Coin است تا حضور پررنگ‌تری را در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

سخنگوی پی‌پل ضمن تایید این موضوع‏، عنوان کرد که این شرکت در حال بررسی و کار روی یک رمزارز باثبات هستند و اگر بتوانند آن را توسعه دهند، همکاری‌های خود با نهادهای قانونی را برای فراهم‌سازی مفدمات دریافت تاییدیه و عرضه به بازار آغاز خواهند کرد.

این خبر در حالی مطرح شد که پی‌پل در ماه دسامبر رسما اعلام کرد که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آن به نام Curv، سخت مشغول کار روی یک رمزارز باثبات است. حال ساعاتی پیش استیو موزر از توسعه‌دهندگان شناخته‌شده، کد پنهان و تصاویری را از نسخه آی او اس اپلیکیشن پی‌پل به دست آورده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی PayPal Coin است.

طبق گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده، این رمزارز به واسطه دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. پی‌پل در طی ماه‌های اخیر‏، حضور فعال و پررنگی را در حوزه رمرزارزها پشت سر گذاشته و علاوه بر افزایش تعداد رمزارزهایی قابل خرید و فروش توسط مشتریانش، در حوزه آموزش به کاربران خود در حوزه رمزارز نیز سرمایه‌گذاری کرده و سعی دارد تا امکان برداشت امن رمزارزها و انتقال به سایر کیف‌پول‌های دیجیتال را برایشان فراهم کند.

سخنگوی پی‌پل در گفت‌وگو با بلومبرگ عنوان کرد که این کد و تصاویر در جریان رویدادی داخلی که در شرکت پی‌پل برگزار شد، لو رفته‌ است. رویدادی که در آن، تیم مهندسان پی‌پل به منظور ایجاد روش‌هایی سریع و توسعه محصولاتی جدید گردهم می‌آیند و حتی ممکن است این محصولات هرگز به مرحله عرضه نرسند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا