استارتاپایرانتکنولوژی

آغاز فعالیت «سرآوا اینسایت»، بازوی مطالعاتی و بینش کسب‌وکار شرکت سرآوا

سرویس «سرآوا اینسایت» به عنوان بازوی مطالعاتی و بینش کسب‌وکار شرکت سرآوا راه‌اندازی شد. این سرویس قرار است محلی برای انتشار گزارش‌های تخصصی، ویژه کسب‌وکارهای فناوری‌محور باشد.

سرآوا اعلام کرد همسو با شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برتر دنیا، از ابتدای شکل‌گیری خود تیم استراتژی و بینش کسب‌وکار (Business insight) را با هدف انجام مطالعات و ارائه مدل و چارچوب برای تحلیل صنایع مختلف دیجیتالی تشکیل داده است. این تیم به صورت مستقیم در قالب ارائه بی‌واسطه مطالعات به مدیران ارشد شرکت‌های پورتفولیو سرآوا و غیرمستقیم در قالب آگاهی‌بخشی به مدیران ارشد سرآوا فعالیت کرده است.

شرکت سرآوا می‌گوید چند سالی از تشکیل تیم استراتژی و بینش کسب‌وکار آن می‌گذرد و این مدت فرصت مغتنمی بوده تا از نزدیک با چالش‌های برخی از پیشروترین شرکت‌های فناوری‌محور ایرانی آشنا شده و از طرف دیگر روندهایی که در حوزه فناوری و اکوسیستم‌های پیشرو در دنیا روی می‌دهد را دنبال کند.

اکنون سرآوا قصد دارد تا این تجارب ارزشمند خود را با ذی‌نفعان بیشتری به اشتراک بگذارد و از این رو به ایجاد پایگاهی برای عرضه گزارش‌ها و مقالات تخصصی خود اقدام کرده است. این سایت جدید، با عنوان “سرآوا اینسایت” به نشانی insight.saravapars.com آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در دسترس است.

سرآوا اولین شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه ایرانی است که در سال ۱۳۹۱ توسط سعید رحمانی با همراهی جمعی از سرمایه‌گذاران داخلی تاسیس شد. سرآوا در استارتاپ‌های متعددی سرمایه‌گذاری کرده است که نام‌هایی همچون دیجی‌کالا، کافه‌بازار، دیوار، الوپیک، علی‌ببا و هم‌آوا از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های پورتفولیو آن هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا