بازیتکنولوژی

رویداد E3 امسال هم به صورت مجازی برگزار ‌‌می‌شود

نمایشگاه E3 که از آن به عنوان بزرگ‌ترین رویداد بازی در جهان یاد ‌‌می‌شود، امسال نیز به دلیل همه‌گیری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مسئولان برگزاری این رویداد (ESA) با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که برای سومین سال پیاپی، امکان حضور فیزیکی افراد در این رویداد بزرگ فراهم نخواهد بود. در بخشی از این بیانیه آمده است: به دلیل شیوع کووید19 که ممکن است سلامت غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان را تهدید کند، رویداد E3 در سال 2022 به صورت حضوری برگزار نخواهد شد. با این حال، ما در مورد آینده E3 بسیار امیدواریم و مشتاقانه منتظریم تا به زودی جزییات بیشتری را در مورد این رویداد بزرگ منتشر کنیم.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که ESA پیشتر قصد داشت تا مراسم E3 را در سال جاری میلادی به صورت فیزیکی برگزار کند و در آوریل 2021 اعلام کرده بود که E3 2022 با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر جهان برگزار خواهد شد.

اما خیز دوباره ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به سویه امیکرون در آمریکا و دیگر کشورهای جهان، نظر مدیران ESA را تغییر داد و تا خطری متوجه سلامت هزاران شرکت‌کننده که از گروه‌‌های مختلف شامل روزنامه‌نگاران، توسعه‌دهندگان بازی و طرفداران این حوزه ‌‌می‌شوند، نشود.

لغو برگزاری حضوری رویداد E3 2022 در حالی اعلام شد که در طی هفته‌‌های اخیر مقامات چندین رویداد بزرگ در سراسر جهان، از برگزاری کنفرانس‌‌های خود در ماه‌‌های بعد و یا به صورت مجازی خبر داده‌اند. از جمله این رویدادها ‌‌می‌توان به جایزه گر‌‌می‌(Grammy Awards) اشاره کرد که برگزاری آن از 31 ژانویه به زمان دیگری موکول شد. همچنین جشنواره فیلم Sundance نیز امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا