بازیسونی

هدست واقعیت مجازی جدید سونی با نام «پلی استیشن وی‌آر۲» عرضه می‌شود

سونی در بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان موسوم به CES ۲۰۲۲، نام هدست واقعیت مجازی جدید خود را اعلام کرد: پلی استیشن وی‌آ‎ر2.

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در این رویداد به روی صحنه آمد و همانند دو سال پیش که ابتدا لوگوی پلی استیشن ۵ را برای طرفداران این محصول رونمایی کرد، از نام هدست واقعیت مجازی این شرکت پرده برداشت.

طبق اطلاعاتی که سونی در این خصوص منتشر کرده پلی استیشن وی‌آر۲ از قابلیت سازگاری با پلی کنسول پلی استیشن ۵ بهره می‌برد.

گفته می‌شود که این هدست واقعیت مجازی از قابلیت‌های بازخورد لمسی، ردیابی چشم، ۴K HDR، نرم فریم ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی، میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای و اتصال به پلی استیشن ۵ از طریق کابل USB-C برخوردار است.

جیم رایان همچنین نام اولین بازی اختصاصی برای این هدست را نیز اعلام کرد که قرار است تحت عنوان Horizon Call of the Mountain عرضه شود. با این حال، هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این بازی یا هدست پلی استیشن وی‌آر۲ منتشر نشده است. سونی همچنین عنوان کرد کنترلر این هدست که تحت عنوان پلی استیشن وی‌آر۲ سنس شناخته می‌شود، توسط دوربین‌های هدست ردیابی می‌شود.

از دیگر مشخصاتی که این شرکت برای هدست واقعیت مجازی جدید خود اعلام کرده می‌توان به صفحه نمایش OLED با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در هر چشم، میکروفون داخلی، ورودی هدفون استریو، موتور رامبل و سنسورهای حرکتی اشاره کرد.

پلی استیشن وی‌آر۲ سنس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا