موبایل

آشنایی با زیباترین طراحی های گوشی های سال ۲۰۲۱

گوشی‌های هوشمند به‌طورکلی بر اساس عملکرد، کیفیت دوربین و قیمت از یکدیگر متمایز می‌شوند اما اگر به دنبال زیباترین طراحی‌های گوشی‌ها هستید دیگر برای آن جستجو نکنید زیرا در این مقاله با این گوشی‌ها آشنا می‌شوید. اگرچه سلیقه‌ها در مورد زیباترین طراحی‌های گوشی از فردی به فرد دیگر متفاوت‌اند اما واقعیت این است که برخی از گوشی‌های هوشمند ازنظر طراحی واقعا برجسته هستند. در ادامه با زیباترین طراحی‌های گوشی‌های سال ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید.

شیائومی می۱۱

گوشی شیائومی می‌۱۱، گوشی پرچم‌دار این شرکت در سال ۲۰۲۱ است که از طراحی جدید دوربین‌ها و فناوری‌های جدید صفحه‌نمایش برخوردار است. کیفیت صفحه‌نمایش این گوشی بسیار عالی است و وضوح فوق‌العاده‌ای دارد. حالت عکاسی این گوشی به‌ویژه درخشان است و اگرچه قیمت بالایی دارد اما اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که طراحی زیبایی دارد و متعلق به شرکت شیائومی است، شیائومی می‌۱۱ می‌تواند اولین انتخاب شما باشد.

درصورتی‌که پس از بررسی تخصصی، مشاهده لیست قیمت و عکس انواع گوشی‌های خوب، گوشی شیائومی می‌۱۱ را انتخاب کرده‌اید لازم است بدانید بهترین و جدیدترین گوشی‌های شیائومی را می‌توانید با قیمت روز از نمایندگی در تهران یا هر شهر دیگری با بروز‌ترین قیمت تهیه کنید.

آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ نسبت به نسخه‌های قبلی آیفون دارای پردازنده جدید، باتری بزرگتر، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین همان سنسور دوربین بزرگ آیفون ۱۲ پرو مکس برخوردار است. آیفون ۱۳ تقریبا مانند آیفون ۱۲ به نظر می‌رسد اما از آیفون ۱۲ کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. برجستگی‌های دوربین و لنزهای بزرگتری نیز بر روی آن قرار دارند.

طراحی آیفون 13

بااین‌حال، آیفون ۱۳ ازنظر طراحی کلی مانند آیفون ۱۲ و دارای صفحه‌نمایش ۱/۶ اینچی OLED روشن‌تر، همان دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و همان شارژ بی‌سیم MagSafe است. گوشی آیفون ۱۳ ازنظر عملکرد، طراحی و ویژگی‌های دوربین بی‌نظیر است و به همین دلیل، از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

گوگل پیکسل ۶

گوگل پیکسل ۶ اولین گوشی پرچم‌دار واقعی گوگل محسوب می‌شود که ازنظر عملکرد کلی، کیفیت دوربین و عمر باتری با گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو مکس و سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا برابری می‌کند. این گوشی دارای صفحه‌نمایش تخت OLED ۴/۶ اینچی و در رنگ‌های برجسته‌ای مانند قرمز، سبز و مشکی در دسترس است.

این گوشی خیلی ضخیم نیست اما ظاهر قابل‌توجهی دارد. بدن براق آن به‌شدت لغزنده است و بنابراین، خرید یک کاور محکم برای آن اهمیت بسیار زیادی دارد. در نوار پشتی دوربین قابل‌توجه گوگل پیکسل ۶ نیز دوربین‌های دوگانه، دوربین‌های عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، به همراه سنسور فوکوس خودکار لیزری برای نور کم و عمق قرار دارد.

سامسونگ گلکسی Z فولد ۳

اگر صبورانه منتظر بوده‌اید که گوشی‌های تاشو به پیشرفت کافی برسند ممکن است گوشی گلکسی Z فولد ۳ برای شما جذاب باشد. گوشی فولد ۳ نسل سوم گوشی‌های تاشو سامسونگ است. اندازه آن مانند یک گوشی هوشمند باریک است که در جیب شما قرار می‌گیرد اما وقتی آن را از جیب خود درمی‌آورید می‌توانید آن را باز کنید. وقتی گوشی باز می‌شود صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی به اندازه تبلت خواهید داشت.

طراحی این گوشی به شما امکان می‌دهد که با استفاده از آن بتوانید همه کاری ازجمله کتاب خواندن، وب‌گردی، تماشای فیلم و بازی کردن را انجام دهید. وقتی استفاده از گوشی تمام می‌شود می‌توانید آن را مجددا تا کنید و در جیب خود قرار دهید. از سوی دیگر، بر روی جلد این گوشی نیز یک صفحه‌نمایش ۲/۶ اینچی است که وقتی زمان یا فضای کافی برای باز کردن گوشی ندارید می‌توانید از آن صفحه نمایش استفاده کنید. طراحی منحصر به فرد این گوشی قابلیت‌های منحصر به فردی را نیز با خود به همراه می‌اورد، در این مقاله میتوانید 12 ترفند برای استفاده بهتر از گوشی گلکسی Z flip ۳  را بخوانید.

هواوی میت ۲۰ پرو

هواوی میت ۲۰ پرو یک تلفن همه‌کاره درخشان است که ترکیبی از طراحی زیبا، قدرت و عملکرد عالی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۳۹/۶ اینچی است که فضای زیادی را برای بازی کردن و تماشای فیلم در اختیار شما قرار می‌دهد. از سوی دیگر، وضوح صفحه‌نمایش آن بسیار بالاست، هرچند که یک بریدگی عریض در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد.

هواوی میت 20 پرو
هواوی میت 20 پرو

هواوی میت ۲۰ پرو یک گوشی با امکانات کامل و با قیمت مناسب است. بنابراین، اگر قصد خرید این گوشی هواوی را دارید می‌توانید به نمایندگی فروش هواوی گوشی مراجعه کنید. بااین‌حال، پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید، بررسی تخصصی برای جدیدترین مدل‌های گوشی هواوی را بخوانید. اگرچه آخرین مدل موبایل هواوی، گوشی Huawei میت ۲۰ پرو است اما گوشیهای هواوی مدل‌های دیگری نیز دارد.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گلکسی نوت ۲۰ اولترا از هر نظر گوشی پیشرفته‌ای است. صفحه نمایش ۹/۶ اینچی OLED آن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی عملکرد روانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سوی دیگر، با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت آن می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود دو روز بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید. این گوشی طراحی بسیار زیبایی دارد و در رنگ‌هایی مثل برنزی، مشکی و سفید قابل خرید است. بنابراین، اگر به دنبال گوشی پیشرفته و بسیار زیبایی هستید ما گلکسی نوت ۲۰ اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درنهایت، اگرچه ممکن است طراحی و زیبایی تلفن همراه نسبت به عملکرد آن اهمیت کمتری داشته باشد اما مطمئنا در هنگام انتخاب خرید، ویژگی بسیار مهمی است که لازم است آن را در نظر بگیرید. در این مقاله با برخی از زیباترین طراحی‌های گوشی سال ۲۰۲۱ آشنا شدید که می‌توانید از میان آن‌ها گوشی موردنظر خود را انتخاب کنید.

نویسنده: مینا معین اسلام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا