گوناگون

وقتی تکنولوژی کار را برای مسافران راحت می‌کند!

قصه دقیقا از عصر روشنگری شروع شد. همانجا که عده‌ای برای همراه کردن جهانیان با جریان مدرنیته، وعده هایی دادند. یکی از این وعده‌ها که اتفاقا بیش و پیش از بقیه به حقیقت پیوست پیشرفت تکنولوژی بود. رفته رفته تکنولوژی جای خود را در همه عرصه‌ها باز کرد و پیشرو و پیشگام در هر عرصه‌ای شد. به طوری که امروزه حتی یک پای همه‌ی سفرهایمان هم همین تکنولوژی است. می‌پرسید چطور؟  ما به کمک تکنولوژی های مختلف می توانیم رزرو بلیط و رزرو اقامتگاه،  مثلا اجاره ویلا در شمال را آنلاین انجام دهیم،  از وضعیت راه و ترافیک جاده ها باخبر شویم و یا حتی همسفر پیدا کنیم.  

پیدا کردن اقامتگاه به صورت آنلاین تنها در چند دقیقه 

پیدا کردن جای مناسبی برای خواب همیشه جزو اصلی ترین دغدغه های مسافرین بوده است؛ چراکه کیفیفت اقامتگاه تاثیر مستقیمی بر کیفیت سفر دارد. امروزه دیگر پیدا کردن اقامتگاه به صورت حضوری،  دقیقا به مانند خرید بلیط ،  در حال منسوخ شدن است و اصلا به دردسر هایش نمی ارزد. خیلی‌ها دیگر برای اجاره روزانه خانه در تهران و شهرهای دیگر دغدغه‌ای ندارند و آن را به صورت آنلاین انجام می‌دهند.  تنها کافی است اینترنت در دسترستان باشد و یک سایت مطمئن برای رزرو آنلاین پیدا کنید.  

در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید.  

یکی از مسائلی که در انتخاب اقامتگاه تاثیر دارد، نرخ اجاره بهای آن است. پیدا کردن اقامتگاه ارزان برای خیلی از مسافران اهمیت زیادی دارد. مخصوصا آن‌هایی که برای سفرشان برنامه ریزی دارند و مدیریت هزینه سفر را بر عهده گرفته اند، معمولا به دنبال یک اقامتگاه مناسب با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه می‌گردند.   

مثلا اگر شما بخواهید به شهری مثل کیش سفر کنید، قطعا بخش زیادی از بودجه تان را برای استفاده از تفریحات مهیج کیش کنار گذاشته اید و به دنبال یک مورد ارزان قیمت برای اجاره سوئیت در کیش می گردید. تا اینجای کار را خوب پیش رفته اید چراکه اجاره سوئیت های روزانه نسبت به هتل مقرون به صرفه‌تر است. اما باید حواستان را جمع کنید که گرفتار دلالان نشوید.   

صرفه جویی در هزینه رزرو اقامتگاه
صرفه جویی در هزینه رزرو اقامتگاه

در شهرهای پر مسافر معمولا دلالان از فرصت استفاده می‌کنند و خانه‌هایی را با قیمت‌های بسیار زیاد و غیر معقول به مسافران اجاره می‌دهند. تکنولوژی در این مورد هم به کمک مسافران آمده و دست دلالان را کوتاه کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از وبسایت‌های رزرو آنلاین، تعداد زیادی اقامتگاه را در مدت زمان کوتاهی با هم مقایسه کنید و در نهایت متناسب با بودجه‌تان یکی را انتخاب کنید.   

امکان رزرو پیش از موعد، کنسلی و تغییر تاریخ سفر 

فرض کنید تعطیلات آخر هفته است، برنامه سفر به کردان را چیده‌اید و حالا خسته و کوفته به مقصد رسیده اید. حتما دلتان می‌خواهد بلافاصله به یک جای گرم و نرم بروید، روی یک مبل راحتی لم بدهید، پاهایتان روی هم بندازید و چای بنوشید و استراحت کنید. همه این‌ها ممکن نیست مگر در این صورت که از قبل محل اقامتتان را مشخص کرده باشید.  

وگرنه همه می‌دانند که اجاره ویلا در کردان آن هم در روزهای تعطیل اصلا کار آسانی نیست. اگر این کار را به بعد از رسیدنتان موکول کنید که نیمی از تعطیلاتتان صرف پیدا کردن اقامتگاه می‌شود! چه می‌شود کرد؟ بله. همیشه پای یک سامانه آنلاین در میان است. باز هم می‌توانید چندین روز قبل از سفرتان به یه سامانه آنلاین مراجعه کنید و از این طریق رزروتان را انجام دهید. حالا با خیال راحت راهی سفر شوید و مطمئن باشید به محض رسیدن می‌توانید روی مبل راحتی لم بدهید و چای بنوشید.  

لیدوماتریپ، انتخابی مطمئن برای رزرو انواع اقامتگاه 

مجموعه گردشگری لیدوماتریپ کلکسیونی کامل از انواع اقامتگاه در سراسر ایران را پوشش داده است.  در این وبسایت بیش از ۷ هزار اقامتگاه در بیش از ۵۰۰ شهر و روستای ایران از دورترین و کوچکترین روستاها تا کلان شهرها، قرار گرفته که قابل رزرو هستند.  این مجموعه سال هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته نیاز اقامتی بسیاری از مسافران داخلی و خارجی را رفع کند.  هم اکنون نیز به یکی از پلتفرم های معتبر رزرواسیون آنلاین در ایران تبدیل شده و در بین مسافران به نامی آشنا بدل شده است.  

لیدوماتریپ
لیدوماتریپ

رزرو آنلاین از لیدوماتریپ کار بسیار راحتی است!  کافی است سری به آدرس اینترنتی www. lidomatrip. com  بزنید تا با خدمات این مجموعه آشنا شوید.  در این مجموعه انواع اقامتگاه اعم از سوئیت،  ویلا،  اقامتگاه بوم گردی،  خانه روزانه،  آپارتمان مبله، هتل و هتل آپارتمان را می توانید در مدت زمان کوتاهی رزرو کنید.  امکان انتخاب از بین تعداد زیادی اقامتگاه متنوع یکی از هیجان انگیز ترین بخش های ماجراست که در لیدوماتریپ فراهم شده است.  اگر عاشق تجربه های نو و آسایش بیشتر در سفر هستید نام  «لیدوماتریپ»  را به خاطر داشته باشید.  

بعد از مراجعه به وبسایت لیدوما، نام شهر مقصدتان را در نوار جستجوی مربوطه بنویسد و روی گزینه جستجو کلیک کنید. پس از آن لیست کاملی از اقامتگاه‌های موجود در آن شهر پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به کمک فیلترهای موجود در سایت این امکان را به لیدوما بدهید که اقامتگاه‌های نزدیک به خواسته شما را برایتان نمایش دهد.  حالا می‌توانید اطلاعات کامل و تصاویر مربوط به هر اقامتگاه را به طور دقیق بررسی کنید و نزدیک‌ترین گزینه به استانداردهایتان را بر اساس بوجه، نیاز و سلیقه‌تان انتخاب و رزرو کنید.  

لازم به ذکر است رزرو اولیه در وبسایت لیدوماتریپ کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نیست. پس از بررسی توسط تیم فروش و تایید از سمت میزبان، تیم لیدوما با شما تماس می‌گیرند و اقدامات لازم را برای رزرو قطعی اقامتگاه انجام می‌دهند.  

اگر در طول این مسیر مشکل و یا سوالی برایتان پیش آمد اصلا نگران نباشید. تیم پشتیبانی لیدوماتریپ همه روزه، حتی در روزهای تعطیل، به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است.  

همچنین اگر مسافر نیستید و واحدی برای اجاره دارید هم می‌توانید از خدمات بی‌نظیر لیدوماتریپ استفاده کنید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت لیدوما و کلیک روی گزینه میزبان شوید، اقامتگاه خود را به صورت رایگان در سایت ثبت کنید تا از طرف لیدوما از سراسر کشور برای واحد شما مسافر فرستاده شود.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا