ارز دیجیتال

بهترین کیف‌پول سخت‌افزاری از نظر قیمت و امنیت کدام است؟

برای انتخاب بهترین کیف‌پول سخت‌افزاری لازم است فاکتور‌های مختلفی مثل قیمت و امنیت و سادگی استفاده و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف را باید بررسی کنیم تا بتوانیم نتیجه درستی بگیریم. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم بین کیف پول‌های سخت افزاری مطرح تولید شده کدامیک از همه برتر است، در ادامه همراه داتیس نتورک باشید.

کیف پول سخت‌افزاری چیست؟

کیف پول سخت‌افزاری یا Hardware Wallet دستگاه‌هایی هستند که صورت تخصصی برای ذخیره سازی کلیدهای خصوصی و ارز دیجیتال طراحی شده اند. کیف پول سخت‌افزاری Hardware Wallet، نوع خاصی از کیف پول ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که کلید خصوصی شخصی کاربر را در یک دستگاه سخت‌افزاری امن ذخیره می‌کند. آنها امن‌تر از کیف پول کامپیوترهای شخصی و یا گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند و اصولا دلیل این امر، عدم توانایی اتصال به اینترنت این دستگاه‌ها در هر نقطه است. این امکانات به میزان قابل توجهی روزنه تهاجم گروه‌های سوء استفاده‌گر را کوچک می‌کند و این بدان معناست که آنها قادر به مداخله کردن در دستگاه از راه دور نخواهند بود.

کلید‌های خصوصی اغلب در یک منطقه حفاظت شده از یک میکروکنترلر ذخیره می‌شوند و نمی‌توانند به راحتی از دستگاه جدا شوند. با استفاده کردن از کیف پول‌های سخت‌افزاری انگار دارایی‌های خود را در گاو صندوق شخصی نگه داری می‌کنید و کسی نمی‌تواند کلید خصوصی شما را مسدود کند و دارایی شما را مصادره کند. اگر از تحریم ارز‌های‌دیجیتال نگران هستید بهترین راه حل برای مقابله با تهدید‌های آمریکا و خطر تحریم استفاده از کیف پول‌های سرد یا همان سخت‌افزاری است که با نام Hardware Wallet نیز شناخته می‌شود.

از کجا کیف پول سخت افزاری اصل و مطمئن خرید کنیم؟

بهترین راهکار برای خرید والت سخت‌افزاری استفاده از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه آنلاین داتیس نتورک (www. datisnetwork. com) باسال‌ها سابقه آموزش در حوزه کریپتوکارنسی و نماد اعتماد الکترونیک اکنون بهترین محل برای خرید کیف پول‌های سخت‌افزاری اصل و معتبر است. داتیس نتورک تضمین می‌کند شما کیف‌پول اصل و اورجینال به دستتان برسد. برای مشاهده مدل‌های مختلف والت سخت‌افزاری و خرید آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید کیف پول سخت‌افزاری داتیس نتورک

نکات مهم هنگام خرید کیف پول سخت‌افزاری

هنگام خرید حتما نکات گفته شده را در مشخصات محصول بررسی کنید.

۱- رمزارزهای پشتیبانی شده

کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری با توجه به طراحی و ساختار تولید شده از بسیاری از رمزارزها پشتیبانی می‌کنند اما اگر کریپتو خاصی دارید که نگه داری آن در کیف پول سخت‌افزاری برایتان مهم است لازم است قبل از خرید در سایت رسمی تولید کننده این موضوع را بررسی کنید. به عنوان مثال اخیرا رمزارز شیبا بسیار مطرح شد و کاربران فراوانی از ما سوالاتی درباره پشتیبانی یا عدم پشتیبانی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس از Shiba Inu مطرح می‌کردند که پاسخ مثبت بود زیرا این توکن در شبکه اتریوم تعریف شده بود و لجر نانو اس هم از شبکه اتریوم و ERC20 پشتیبانی می‌کرد. پس نتیجه می‌گیریم حتما باید قبل از خرید کیف پول سخت افزاری بررسی کنید که آیا این والت از رمزارز شما پشتیبانی می‌کند یا خیر!

۲- فناوری ارتباطی و اتصال

برخی کیف پول‌ها با کابل به سیستم و گوشی متصل می‌شوند و برخی دیگر از روش‌های ارتباطی جدیدتر مثل بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. کیف پول لجر نانو ایکس قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد در حالی که لجر نانو S فقط با کابل به سیستم متصل می‌شود. در این راهنمای خرید توصیه می‌کنیم قبل از سفارش در مشخصات کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال به این نکته دقت کنید.

۳- برند سازنده کیف پول Hardware Wallet

اولین موضوعی که باید در نظر بگیرید برند کیف پول است زیرا تولیید کننده‌های مختلفی ادعا کرده‌اند که کیف پول تولید می‌کنند اما اینکه قابل اعتماد باشند و از نظر امنیت و اعتبار در سطح قابل قبولی باشند، اهمیت بسیاری دارد. منظور از برند این نیست که به نام و بزرگی تولید کننده توجه کنید! در واقع منظور ما این است شرکت تولید کننده در حوزه ساخت کیف پول سخت‌افزاری اسم و رسم خوبی داشته باشد، مثلا Ledger و سیف پل و کول والت کیف پول‌های قابل اعتمادی ساخته اند. [خرید لجر نانو ایکس]

۴- قیمت کیف پول سخت افزاری

در نهایت آخرین فاکتوری که باید درنظر بگیرید بحث قیمت است زیرا اکنون از بین کیف پول‌های موجود توانسته‌اید گزینه‌های مناسب خود را انتخاب کنید و وقت آن رسیده است که با در نظر گرفتن بودجه و قیمت بهترین کیف پول فیزیکی و سرد را انتخاب کنید. هرچند گران بودن حتما دلیل بر برتری نیست اما در این زمینه توصیه می‌کنیم خسیس نباشید زیرا شما قرار است سرمایه و دارایی خود را در این دستگاه نگه داری کنید.

۳- طراحی و ابعاد فیزیکی

کیف پول‌ها ابعاد فیزیکی و ظاهر متفاوتی با یکدیگر دارند مثلا برخی از والت‌های سخت‌افزاری شرکت لجر روی بدنه خود نمایشگر موجودی و ارزها دارند اما مثلا لجر نانو اس به این شکل نیست و صرفا یک نمایشگر برای تنظیم دارد.

بهترین کیف پول سخت افزاری کدام است؟

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید هر دستگاه الکترونیکی حتما مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید زیرا در صورتی که بدون اگاهی خرید کنید ممکن است آن چیزی نباشد که فکر می‌کردید.

۱- Ledger Nano X و Ledger Nano S

بدون شک یکی از بهترین کیف پول‌های ساخته شده برای ذخیره و مدیریت کریپتوکارنسی‌ها این دو محصول از شرکت لجر است که در سال‌های گذشته بیش از ۳ میلیون فروش داشته است و تاکنون بدون مشکل امنیتی و گزارشی مبنی بر هک و… در صدر کیف پول‌های فیزیکی است. برای خرید لجر نانو اس اینجا کلیک کنید.

کیف پول سخت‌افزاری
کیف پول سخت‌افزاری

Nano S اولین نسل از کیف پول سخت افزار Ledger است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است و از سیستم عامل بسیار امن Bolos استفاده می‌کند و از حدود ۳۷ کوین و ۱۰۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند. کیف پول Ledger Nano X برای دستگاه‌های تلفن همراه به دلیل امکان اتصال بلوتوث مناسب‌تر می‌باشد. Ledger Nano X از ویندوز، لینوکس، مک، بلکه دستگاه‌های آندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

۲- سیف پل SafePal S1

کیف پول سخت‌افزاری سیف پل SafePal S۱ که یکی از بهترین والت‌های فیزیکی برای ذخیره و مدیریت ارز‌های دیجیتال است که توسط آزمایشگاه Binance Labs پشتیبانی می‌شود. کیف پول سخت‌افزاری Safepal S۱ ظاهری شبیه به یک MP3 پلیر دارد و به عنوان اولین کیف پول ۱۰۰ درصد آفلاین برای جلوگیری از خطرات و حملات معمول، شناخته می‌شود. کیف پول سخت‌افزاری سیف پل S۱ از ۲۰ بلاک چین و بیش از ۱۰۰۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند. این کیف پول برند SafePal از دستگاه‌های موبایل Android و iOS پشتیبانی می‌کند که این موضوع نقطه قوتی برای این والت فیزیکی می‌باشد. کیف پول نرم افزاری SafePal کوین‌ها را قادر می‌سازد تا مبادله bep20 – bep2 – erc20 را انجام دهند.

سیف پل SafePal S1
سیف پل SafePal S1

۳- کیف پول Ellipal Titan

کیف پول سخت‌افزاری الیپال تایتان کاملن آفلاین بوده و تمامی کلیدهای خصوصی (Private Keys) شما را از حمله‌های آنلاین و آفلاین مصون نگه می‌دارد. الیپال تایتان یکی از امن‌ترین ولت‌های سخت‌افزاری (حافظه‌های سرد) موجود در بازار است. کاربر برای ارسال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از طریق ولت الیپال، به راحتی تراکنش مورد نظر را در اپلیکیشن مربوطه ایجاد کرده و آن را به صورت کاملن امن در کیف پول سخت‌افزاری الیپال تایتان امضا و تایید می‌نماید. تبادل اطلاعات بین ولت الیپال تایتان و اپلیکیشن الیپال، به صورت آفلاین و امن، تنها از طریق QR کد قابل تایید صورت می‌گیرد.

۴- کول والت پرو CoolWallet Pro

CoolWallet Pro یک کیف پول سخت‌افزاری است که از دستگاه‌های iOS و Android پشتیبانی می‌کند و با استفاده از اتصال بلوتوث با برنامه کیف پول کریپتوکارنسی CoolBitX کار می‌کند. کول ولت پرو محصولی جدید از شرکت کول بیتکس (CoolBitX) با طراحی متفاوت و جذاب می‌باشد که با توجه به نیاز کاربران رمز ارز‌های جدید و متنوعی را درون خود جای داده است. CoolWallet Pro نسل دوم CoolWallets است (اولین CoolWallet S است) که اکنون در میان ویژگی‌های معاملاتی امکان مستقیم خرید، Tron (TRX)، Polkadot (DOT) و Cosmos (ATOM) را نیز فراهم می‌کند. این کیف پول از نظر ظاهری تقریبا مشابه مدل قدیمی‌تر ولی محبوب «کول ولت اس» (CoolWallet S) است؛ اما کارایی آن بهبود یافته و امکانات و قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شده است. برای استفاده از آن کافیست اپلیکشن CoolbitX Crypto را روی گوشی خود نصب کرده و از طریق بلوتوث به کیف پول متصل شوید.

سخن پایانی

انتخاب والت ساده نیست زیرا با توجه به قیمت بالای  آن‌ها باید دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۵۳۶۱۹۱۵ارتباط برقرار کنید ما به صورت رایگان درخدمت شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا