اپل

آیپد پرو ۲۰۲۲ با طراحی شبیه به آیفون ۱۳ عرضه می‌شود

اخیرا تصاویری جدید منتسب به آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل در فضای وب منتشر شده که از تصمیم احتمالی اپل برای استفاده از ناچ در این محصول خبر می‌دهد.

اپل برای سال آینده میلادی، عرضه چندین محصول جدید را در دستور کار دارد که نسل جدید آیپد پرو از جمله این دستگاه‌ها به شمار می‌رود. محصولی که قرار است مجهز به سخت‌افزاری پیشرفته و البته طراحی جدید روانه بازار شود.

در همین رابطه، اخیرا منابع چینی تصاویری رندرشده‌ای از آیپد پرو ۲۰۲۲ را منتشر و ادعا کردند این دستگاه همراه با ناچ نمایشگر عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از سوی اپل درباره این محصول منتشر نشده اما با استناد به این تصاویر، می‌توان گفت که آیپد پرو جدید از سیستم دوربین سه‌گانه‌ای شبیه به دوربین آیفون ۱۳ بهره خواهد برد.

همچنین وب‌سایت چینی MyDrivers که این تصاویر را منتشر کرده، مدعی شد که میزان حاشیه اطراف نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۲ به استثنای قسمت بالایی صفحه که ناچ و دوربین جلویی را در خود جای داده، باریک‌تر از قبل خواهد بود.

شواهد نشان می‌دهد که ناچ این تبلت شباهت زیادی به ناچ به‌کاررفته در آیفون ۱۳ و همچنین مدل‌های جدید مک بوک پرو دارد. همچنین در این گزارش آمده که آیپد پرو ۲۰۲۲ در دو نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه و از پنل نمایشگر مجهز به فناوری OLED دولایه در آن استفاده خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای این محصول پیش‌بینی شده می‌توان به استفاده از آلیاژ تیتانیوم در ساخت نسل جدید آیپد پرو اشاره کرد که می‌تواند دوام و مقاومت بالاتری را در برابر ضربات و خط‌وخش‌های احتمالی برای دستگاه به ارمغان آورد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که آیپد پرو ۲۰۲۲ علاوه بر دوربین سه‌گاانه، به حسگر لیدار نیز مجهز خواهد بود که برای استفاده از قابلیت‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده به‌کار گرفته خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات دوربین این محصول به بیرون درز نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا