گوناگونمایکروسافت

کتانی جدید آدیداس با تم کنسول ایکس باکس رونمایی شد

آدیداس و مایکروسافت در سال جاری میلادی و به مناسبت بیستمین سال عرضه کنسول‌های ایکس باکس، تاکنون چند مدل کفش کتانی با تم ایکس باکس را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

حال این دو شرکت، از جدیدترین و سومین محصول مشترک خود در این زمینهرونمایی کردند. این کتانی که تحت عنوان Forum Tech Boost Series X معرفی شده، برای تمامی‌کاربران در سراسر جهان قابل خرید است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های آدیداس و دیگر خرده‌فروشی‌ها و همچنین وب‌سایت مایکروسافت، این محصول ۱۴۰ دلاری را خریداری کنند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی کلی و رنگ‌بندی این کتانی با جدیدترین نسخه از کنسول مایکروسافت همخوانی دارد به طوری که استفاده از توری مشکی و آستر سبزرنگ، خروجی هوای تعبیه‎‌شده در کنسول ایکس باکس سری ایکس را در ذهن تداعی می‌کند.

همچنین لوگوی کروی Xbox نیز روی این کفش طراحی شده که مشابه آن را روی دسته‌های بازی Elite مایکروسافت دیده‌ایم. همانند دیگر محصولات Tech Boost، کتانی‌های سری ایکس باکس آدیداس از یک زیره نیمه‌شفاف بهره می‌برند که به گفته مایکروسافت، با الهام از دسته بازی جدید این شرکت که اخیرا و به مناسبت ۲۰ سالگی ایکس باکس عرضه شده، طراحی شده است.

محصول قبلی این دو شرکت با تم ایکس باکس ۳۶۰ تولید و از ماه نوامبر وارد بازار کشورهای آمریکا و کانادا شد.

کتانی جدید آدیداس با طراحی کنسول ایکس باکس رونمایی شد

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا