استارتاپگوناگون

آغاز به کار رسمی «بامَن»، کامل‌ترین پلتفرم رفاهی ایران

شالچیان: ارائه خدمات مطلوب «بامَن» در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و اينترنتي

مدیرعامل پلتفرم «بامَن»، از ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب این پلتفرم در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و اینترنتی کشور در راستای تسهیل در خریدها و نیازهای روزمره شهروندان خبر داد.

جواد شالچیان در حاشیه آیین رونمایی و آغاز به کار این پلتفرم در جمع خبرنگاران به تشریح کارکرد پلتفرم «بامن» که توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، به عنوان رتبه اول شرکت‌های پرداخت کشور طبق آخرین گزارش بانک مرکزی معرفی شده است، پرداخت.

او از اعمال تخفیف‌های قابل توجه در خریدهای اینترنتی و حضوری با استفاده از این پلتفرم خبر داد و گفت: کاربران پلتفرم بامَن هنگام خرید از این فروشگاه‌ها که همگی معتبر و شناخته شده نیز هستند، مبلغی از فاکتور خرید خود را بلافاصله در زمان پرداخت با کارت بانکی (فرآیند کشیدن کارت روی دستگاه‌های کارتخوان) یا در حساب بانکی و یا در اعتبار خود در اپلیکیشن موبایل بامَن دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل این پلتفرم که معتقد است این اتفاق مهم بدون همراهی ارزشمند سامان پرداخت و زیرساخت‌های بانکی کشور هرگز میسر نمی‌شد، از همراهی و اعتماد نهادهای مالی به این پروژه تقدیر کرد.

مدیرعامل پلتفرم «بامَن»، قابلیت‌های تخفیف در لحظه و بازگشت به کیف پول را دو مولفه اصلی این پلتفرم ذکر و خاطرنشان کرد: با استفاده از این نرم‌افزار، تخفیف تعلق‌گرفته به مشتری یا در همان لحظه‌ی کشیدن کارت به حساب بانکی‌اش برمی‌گردد و یا در قالب امتیاز به کیف پول وی در اپلیکیشن بامَن افزوده می‌شود.

به گفته شالچیان، این امتیاز که تحت عنوان (مَنِکس) شناخته شده، قابلیت‌های متعددی از جمله تبدیل به پول نقد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نحوه عضویت در بامن

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عضویت کاربران در این باشگاه مشتریان با وارد کردن شماره همراه آغاز می‌شود، ادامه داد: پس از احراز هویت با شماره همراه فرد، با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی  و ثبت آن، امکان بهره‌مندی از تخفیف‌ها براساس تراکنش‌های انجام شده برای کاربر فراهم می‌شود.

مدیرعامل پلتفرم «بامَن»، انتخاب نزدیکترین فروشگاه به محل سکونت و مراجعه حضوری و همچنین دریافت تخفیف‌های ویژه و مازاد بر تخفیف‌های خود فروشگاه‌ها را از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن عنوان کرد.

شالچیان با ذکر این نکته که در بدو ورود به بامَن یک راهنمای کامل در اپلیکیشن نیز به نمایش در می‌آید تا افراد به راحتی با تمامی بخش‌های آن آشنا شوند، خاطرنشان کرد: در فروشگاه‌های تخفیفی، کاربر در همان لحظه تراکنش، مبلغ کمتری از فاکتور خود را پرداخت می‌کند و در فروشگاه‌های امتیازی تخفیف کاربر در قالب امتیاز «مَنِکس» به کیف پول او در اپلیکیشن بامَن افزوده می‌شود.

او همچنین اعلام کرد که کاربران با جمع‌آوری این امتیازات می‌توانند از خدمات متنوعی نظیر؛ تبدیل امتیازها به پول نقد، دریافت اعتبار رایگان از کسب‌وکارهای آنلاین، خرید کاملا رایگان کالا از فروشگاه اختصاصی بامَن و شرکت در قرعه‌کشی‌های جذاب هفتگی و فصلی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل اپلیکیشن «بامَن»، افزایش قابل توجه میزان فروش و تعداد مشتریان، رشد فزاینده وفاداری مشتریان و خریدهای مکرر آن‌ها، ارتقای اعتبار فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها در میان رقبای محلی و منطقه‌ای، تبلیغات اثربخش رایگان به کمک درج تصاویر و توضیحات هر فروشگاه و رایگان بودن عضویت فروشگاه‌ها را از دیگر جمله مزایای بامَن برای کاربران برشمرد.

وجود بیش از ۷ میلیون کاربر فعال در بامَن

شالچیان تصریح کرد: این اپلیکیشن تاکنون با استفاده از ظرفیت‌های پرشمار خود بیش از ۷ میلیون کاربر و ۱۰ هزار فروشگاه فعال در تهران و ۲۴۰ شهرکشور را به هم متصل کرده است.

او همچنین با بیان اینکه برنامه توسعه خود را به گونه‌ای پیش برویم که زندگی روزمره افراد برای استفاده از بامَن به هیچ عنوان دستخوش تغییر نشود به مخاطبین این اپلیکیشن اشاره وبیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت، میادین میوه و تره بار مواد پروتئینی (گوشت و مرغ)، کافه و رستوران، پزشکی و سلامت، زیبایی و آرایشی، ورزش و سرگرمی، پوشاک، مد و اکسسوری، کالای دیجیتال، فرهنگ و هنر، خدمات جشن، گردش و سفر، خدمات خودرو، خشک‌شویی، آموزش، منسوجات و تأسیسات در بامَن  حضور دارند.

برندها و فروشگاه‌های اینترنتی در اپلیکیشن بامَن 

مدیرعامل اپلیکیشن «بامَن»، خاطرنشان کرد: برندهای شناخته‌شده از جمله جانبو، هفت، دیلی مارکت، شیرینی سولدوش، نان سحر، رستوران مانسون لانژ، مستر باربیکیو، رستوران فرمو، قنادی نیشکر، کیف و کفش سهند، طباخی کلپچ خوب، سوپرمارکت‌های یاران دریان و اغذیه شاورما نیز به چشم می‌خورند.

شالچیان یادآور شد: در بخش فروشگاه‌های اینترنتی؛ دیجی‌کالا، تیمچه، ایسام، روبان، آرتا الکتریک و کاریزمارکت، در بخش حمل و نقل؛ تپسی و الوپیک، در بخش گردش و سفر؛ فلایتیو و اتاقک، در بخش درخواست خدمات آنلاین؛ آچاره، هلسا، درمانکده و بنتو و در بخش فرهنگ و هنر؛ فیلم نت، فیلیمو، نماوا و ایران تیک  در این اپلیکیشن حضور دارند.

او در خاتمه متذکر شد که برای کاربران سیستم عامل اندروید در تمام پلتفرم‌ها شامل گوگل‌پلی، کافه بازار و مایکت، و برای کاربران سیستم عامل IOS  نیز به صورت وب اپلیکیشن (PWA) در وب‌سایت baman. club در دسترس است.

ارائه خدمات گسترده با توسعه روحیه جوان‌گرایی 

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور جوانان متخصص و جذب نیروهای به‌روز در پیش‌برد این پروژه، ابراز امیدواری کرد با توسعه روحیه جوان‌گرایی بتوانیم از پتانسیل جوانان خلاق، نخبه و پرانرژی ایرانی در ادامه راه اپلیکیشن بامَن استفاده و خدمات به‌روز و ویژه‌تری را به مشتریان ارائه کرد.

حسین واعظ قمصری، مدیر عامل سپ
حسین واعظ قمصری، مدیر عامل سپ

پیش‌تر نیز در مراسمی با حضور مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، از «بامن»  رونمایی شده‌بود. در این نشست حسین واعظ قمصری، مدیر عامل سپ، رضایت‌مندی و ایجاد خدمات رفاهی-تخفیفی با ارزش افزوده بالا برای مشتریان را اولویت نخست این شرکت برشمرد.

او خاطرنشان کرد: در این باشگاه جدید تمام دارندگان کارت‌های شتابی، می‌توانند از خدمات تخفیف، Cashback و امتیاز مَنِکس استفاده کنند. البته پذیرندگانی هم که وارد این چرخه می‌شوند، می‌توانند با فروش بالاتر برای سود بیشتر خود برنامه‌ریزی کنند.

معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز با تشریح برنامه‌ریزی‌ها و همکاری نیروهای پرداخت الکترونیک سامان در تجمیع و ارائه مناسب خدمات رفاهی باشگاه «بامَن» گفت: در ابتدا هماهنگی و یکپارچه‌سازی اطلاعات و همچنین پیش‌برد درست و هدفمند برنامه‌ها برای اجرا، کار دشواری بود؛ اما خوشبختانه علاقه تیم اجرایی و همچنین پشتیبانی‌های فنی متخصصان جوان، فرصتی را برای ما ایجاد کرد که با افتخار از جامع‌ترین پلتفرم رفاهی کشور رونمایی کنیم.

علیرضا غفوری از کاربران علاقمند خواست تا برای عضویت در این باشگاه مشتریان از طریق نشانی اینترنتی بامن (baman. club) و همچنین جستجوی نام این اپلیکیشن در گوگل‌پلی و کافه بازار، اقدام به عضویت و استفاده از این سامانه کنند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا