اپلویروس کرونا

تعویق دوباره در زمان بازگشت کارکنان اپل به محل کار

۱۰۰۰ دلار نیز به عنوان کمک‌هزینه خرید تجهیزات دورکاری به حساب کارکنان واریز می‌شود

اپل بار دیگر زمان بازگشایی کامل دفاتر خود و حضور فیزیکی کارکنان در محل کار را به تعویق انداخت.

بلومبرگ با انتشار گزارشی اعلام کرد که تیم کوک، مدیرعامل اپل با ارسال ایمیلی به کارمندان این شرکت، اعلام کرد که زمان بازگشت به محل کار به تعویق افتاده و هنوز زمانی برای آن مشخص نشده است. همچنین طبق گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، مبلغ ۱۰۰۰ دلار نیز به عنوان هدیه و کمک‌هزینه خرید تجهیزات دورکاری به حساب تمامی‌ کارکنان این شرکت واریز خواهد شد.

نیک لیهی سخنگوی اپل در گفت‌وگو با وب‌سایت ورج، پرداخت این ۱۰۰۰ دلار را تایید و اعلام کرد که تمامی‌ کارکنان از جمله افرادی که در فروشگاه‌های این شرکت نیز کار می‌کنند، این مبلغ را دریافت خواهند کرد.

اما آنچه اپل را به اتخاذ چنین تصمیمی‌مبنی بر تعویق زمان بازگشت کارکنان به محل کار سوق داده، افزایش شمار مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا و نگرانی‌های پیرامون آن بوده است. پیشتر قرار بود که کارمندان اپل از تاریخ یکم فوریه به محل کار خود برگردند و به صورت هیبریدی (ترکیبی از حضور فیزیکی و دورکاری) کار کنند.

اما این برنامه زمانی نیز به مانند دیگر بازه‌های زمانی تعیین‌شده از سوی اپل در طی ماه‌های گذشته، محقق نشد و به تاریخ دیگری موکول شده است. اپل در آغاز همه‌گیری کرونا و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تمامی‌دفاتر و فروشگاه‌های خود را تعطیل کرده بود که با بهبود شرایط، رفته‌رفته فروشگاه‌های این شرکت بازگشایی شدند.

همچنین این شرکت اخیرا اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌های پیرامون شیوع سویه امیکرون ویروس کرونا، استفاده از ماسک برای فروشندگان و مشتریان در تمامی‌فروشگاه‌های این شرکت در آمریکا الزامی خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا