تکنولوژی

موتور چهارچرخ تسلا Cyberquad معرفی شد + ویدیو

تسلا روز گذشته و کاملا بی‌سروصدا از یک موتور چهارچرخ جدید تحت عنوان Cyberquad رونمایی کرد.

به گفته تسلا، این محصول ویژه استفاده کودکان طراحی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت، آن را خریداری کنند. زمان تحویل Cyberquad نیز بین دو تا چهار هفته عنوان شده است.

تسلا در حالی از این موتور چهارچرخ کوچک پرده برداشت که تقریبا دو سال پیش نیز از یک موتور چهارچرخ فول‌سایز در کنار خودروی الکتریکی سایبرتراک رونمایی کرده بود. با این حال، هنوز خبری از عرضه این موتور چهارچرخ نشده است.

حال به گفته تسلا، این موتور چهارچرخ کوچک برای استفاده کودکان ۸ سال به بالا طراحی شده و والدین می‌توانند با پرداخت ۱۹۰۰ دلار، آن را خریداری کنند. این محصول به ترمز عقب، صندلی بالشتکی و سیستم تعلیق قابل تنظیم مجهز شده و میله‌های نوری LED نیز برای جذابیت ظاهری بدنه، به این محصول اضافه شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، تسلا Cyberquad می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۰ مایل بر ساعت (۱۶ کیلومتر بر ساعت) حرکت کند. باتری این موتور چهارچرخ نیز می‌تواند با یک بار شارژ، تا ۱۵ مایل (۲۵ کیلومتر) را بپیماید.

تسلا اعلام کرد که این محصول می‌تواند در سه حالت سرعت ۵.۱۰ و ۱۵ مایلی تنظیم شود. همچنین مدت زمان مورد انتظار برای پر شدن شارژ باتری نیز حدود ۵ ساعت عنوان شده است. مسافت قابل پیمایش این موتور چهارچرخ نیز به عواملی وزن کودک، سرعت و شرایط رانندگی بستگی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا